Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 5 wskazówek

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Dlaczego 99% sklepów Ecommerce nie sprzedaje. Dzieje się tak, ponieważ często nie dbają o spełnienie podstawowych warunków sprzedaży online. Jeśli więc i Ty sprzedajesz w Internecie bądź zamierzasz, to dobrze, abyś je poznał i dzięki temu wiedział, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym!

Oto 5 wskazówek sprzedaży w sklepie internetowym

Niby tylko 5 wskazówek, ale właśnie one okazują się najważniejsze w sprzedaży online. I gdyby tych warunków nie spełnić, to automatycznie tracimy dostęp do wielu Klientów. Zobacz więc, jakie musisz nadrobić zaległości w swoim sklepie online!

  1. Ukaż zalety, rozwiązanie problemów i korzyści – już dzięki temu zainteresujesz swoim produktem/usługą. Sprawdzisz, że będą do niego bardziej przekonani. I postarają się go poznać jeszcze bliżej.
  2. Wysokiej jakości zdjęcia w sklepie internetowym i 360 stopni filmy – nie możesz wstawiać w sklepie internetowym zdjęć niskiej jakości. One od razu zmniejszają sprzedaż. W tym celu musisz się czasami zaopatrzyć w wysokiej jakości aparat, np. lustrzankę. I jeszcze wykonywać tak zdjęcia, z odpowiednim tłem(białym bądź innym), aby Twoje produkty/usługi były jeszcze piękniejsze. Dodatkowo możesz pomyśleć o filmach 360 stopni, które szczególnie pasują do sklepów odzieżowych i obuwniczych.
  3. Recenzje / Opinie Klientów – niech inni zachęcą do zakupu. Takie recenzje możesz uzyskać od Klientów, którzy zarejestrują się do Twojego sklepu internetowego. A zarazem, gdy prowadzisz jeszcze sprzedaż na Allegro oraz na Facebooku i Instagramie.
  4. Sprawdź dokładnie swój produkt – oceń jego wszystkie ceny, oceny klientów. A jeśli odpowiesz na zastrzeżenia Klientów, to dostaniesz więcej sprzedaży. Gdy trafisz na Klienta, któremu nie spodobał się Twój produkt, to najlepiej zwróć mu pieniądze. Dzięki temu prawdopodobnie nie wystawi Ci negatywnej opinii. I pozostawisz dobre wrażenie.
  5. Nie liczy się tylko strona produktu – przyjrzyj się także stronie kasy, stronie z podziękowaniami i pozostałymi. Możliwe, że warto wprowadzić darmową wysyłkę po spełnieniu pewnych warunków, np. po dokonaniu zakupów za 300 zł. Co jeszcze? Korzystanie z dwuetapowego zamówienia zamiast jednorazowego zamówienia zwiększy sprzedaży. I na stronie z podziękowaniami niech pojawi się zachęta do innych produktów – promocja itp.

Może to banalne wskazówki, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Ale zapewne przyznasz, że z wszystkich nie korzystasz na co dzień.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Promocja na wszystkie kursy online!

Zajrzyj do zakładki "Kursy Online" i sprawdź najlepsze promocje na kursy o grafice i fotografii, marketingu, zarabianiu przez Internet, IT i AI. Zapraszamy!

Promocja na kursy online!
1