Dodaj produkt do 8 kategorii i zwiększ sprzedaż - z kursu Amazon KDP

Gdy sprzedajesz produkty na Amazon KDP, to chcesz uzyskać coraz lepsze wyniki sprzedażowe. To normalne. Ale trzeba przyznać, że nie okazuje się to takie proste. Przecież konkurencja jest duża, a przy okazji nalezy uwzględniać odpowiednie zasady Amazona. Dopiero wtedy można liczyć na coraz lepszą sprzedaż. Zobacz, jak bardzo pomocne jest w tym dodanie produktu do kolejnych kategorii. Standardowo, gdy dodaje się produkt do KDP, to wybiera się domyślnie 2 kategorie. Ale można poprosić Amazon Author Central, aby produkt został dodany do jeszcze 6 innych kategorii. Więcej w poniższym materiale wideo. Miłego oglądania!

To lekcja wideo pochodząca z kursu online “Amazon KDP Self Publishing – biznes online dla każdego“.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *