Regularne publikowanie postów na fanpage’u jest bardzo ważne. Dzięki temu utrzymujemy dobre relacje z naszymi odbiorcami(obserwującymi) i dodatkowo docierają inni, ponieważ widzą, że regularnie publikujemy. Aby jednak widoczność danego postu była znacznie większa, warto wtedy pomyśleć o reklamach sponsorowanych na facebooku. Nawet, jeśli Twój fanpage obserwuje 1000 osób, to gdy opublikujesz post, to nie oznacza, że te 1000 osób otrzyma informację na ten temat. Taka informacja dotrze jedynie do grona kilku procent obserwujących. Facebook w ten sposób tym bardziej chce zachęcić właścicieli stron na FB, aby inwestowali w kampanie reklamowe. Warto więc o to zadbać.
A jak wygląda taka reklama postu czy wydarzenia na Facebooku? Wyjaśniam to w poniższym materiale wideo. To darmowa lekcja z mojego kursu “Facebook Ads Podstawy tworzenie reklam sponsorowanych na FB“. Miłego oglądania!
Film z kanału #jaksierozwijac:
Chcesz nauczyć się tworzyć skuteczne reklamy na facebooku? Dołącz do mojego kursu online “Facebook Ads Podstawy tworzenie reklam sponsorowanych na FB“, który jest regularnie aktualizowany i zapewni Ci dostęp do ogromnej ilości wiedzy, sprawdzonych wskazówek i narzędzi.