Google Ads słowa kluczowe czyli short i long tail keywords

Google Ads słowa kluczowe czyli short i long tail keywords

Słowa kluczowe w Google Ads pomagają tworzyć skuteczne kampanie reklamowe oparte o strategię PPC (pay per click = płać za kliknięcie). Gdy potencjalni klienci wpisują takie słowa kluczowe do wyszukiwarki Google bądź w sieci wyszukiwania Google, to mogą otrzymać różne propozycje reklam. Ale jakie słowa kluczowe warto wykorzystać w Google Ads? Tak zwane short keywords czy long keywords? Krótkie czy dłuższe słowa kluczowe? Wszystkie na ten temat i jeszcze więcej, pełno przykład, omawiam w poniższym materiale wideo. To lekcja z przyjemnego kursu o Google Ads, w którym bierze udział już setki zadowolonych klientów. Miłego oglądania!

Film z kanału YouTube #JakSieRozwijac:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nasz kompletny kurs o Canva!

Ponad 30h wideo, od podstaw do kwestii zaawansowanych, gotowe szablony, wsparcie i dużo więcej. Zapraszamy!

Kurs o CANVA
1