Jak wykorzystać nowoczesne technologie, by zwiększyć sprzedaż?

Rozwój technologiczny postępuje w bardzo szybkim tempie i chcąc nadążyć za dynamicznie zmieniającym się światem, trzeba być ciągle na bieżąco. Najnowszym narzędziem, które zmieniło oblicze e-handlu i które zdecydowanie warto poznać, jest chat-commerce. Czym jest platforma chat-commerce Gizmi i jak z niego korzystać?

Dynamiczne zmiany w świecie handlu internetowego dostrzega każdy kupujący i sprzedający. Aby nie pozostać w tyle i nie dać się prześcignąć konkurencji należy na bieżąco śledzić sytuację na rynku i inwestować w nowe, przyszłościowe rozwiązania. Nowoczesnym narzędziem, które warto znać i którym zdecydowanie warto się zainteresować, jest  chat-commerce. Ta nowoczesna metoda sprzedaży wkracza na rynek, więc masz szansę wdrożyć ją i wyprzedzić dzięki temu konkurencję! Na czym polega chat-commerce? Jak połączyć tę metodę z różnymi formami promocji w Internecie? I wreszcie gdzie zdobyć praktyczną wiedzy o tym, jakwykorzystać w praktyce takie najnowsze zdobycze technologie i zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług?

Gizmi, czyli polski pionier chat-commerce

Chat-commerce to zupełnie nowa jakość zakupów w Internecie. Do tej pory twórcy oferowali swoim klientom możliwość dokonywania zakupów głównie za pośrednictwem sklepów internetowych. Jak pokazują statystyki, wielu potencjalnych klientów rezygnowało z transakcji, gdyż obsługa serwisu okazywała się zbyt skomplikowana czy żmudna. Wszak zazwyczaj należało założyć konto w danym sklepie, wypełnić długie formularze, aby dokonać płatności itd. Kontakt ze sprzedawcą nie zawsze należy do najłatwiejszych. Chat-commerce rozwiązuje te problemy i jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby nowoczesnego konsumenta. Dzięki platformie Gizmi kupujący mogą nabywać produkty cyfrowe w mediach społecznościowych, bez konieczności zakładania kont, wypełniania formularzy. Mogą także bezpośrednio komunikować się ze sprzedawcą w okienku Messengera i tam też dokonać płatności. 

Instagram – zamień followersów w płacących klientów!

Aby móc coś sprzedać w sieci, również z pomocą platformy chat-commerce, trzeba najpierw zbudować zaangażowaną grupę odbiorców. Jeżeli zastanawiasz się, jak zdobyć obserwujących na Instagramie, to musisz wiedzieć, że to zadanie wymaga przede wszystkim czasu i cierpliwości. Nie obędzie się też bez regularnej i wytrwałej pracy, która prowadzona właściwie, powinna szybko przynieść pożądany efekt. Tworząc treści na Instagram czy jakikolwiek inny serwis, musisz przede wszystkim zaintrygować i zaangażować odbiorców, a także wykazać się znajomością tematu. Odbiorcy szybko zdemaskują brak wiedzy lub przysłowiowe lanie wody. Oczywiście nikt nie wymaga dyplomu do bycia influencerem reprezentującym daną dziedzinę, jednak należy mieć odpowiednią wiedzę. Nie bez znaczenia jest także wchodzenie w interakcję z użytkownikami, zatem przydadzą się także umiejętności związane z moderacją komentarzy. 

Jakie funkcje na FB mogą być przydatne w budowaniu marki?

Zapewne zdajesz sobie sprawę, że Facebook oferuje różne opcje i funkcje swoim użytkownikom. I nie chodzi tu tylko o dodawanie zdjęć czy filmów, ale także możliwość utworzenia ankiety. Być może nie zdawałeś sobie sprawy, że to narzędzie to może być bardzo przydatne do budowania własnej marki? Możesz na przykładać zadać swoim fanom pytanie o to, jakie rodzaje postów wolą – opisowe, infografiki, filmy  – i dzięki temu dostarczać taki content, jakiego oczekują. Kolejnym pomysłem jest zadanie pytania o to, czy fani byliby zainteresowani zakupem ebooka, który zamierzasz stworzyć i jakie treści chcieliby w nim znaleźć. To wszystko w rezultacie ma przełożenie na późniejsze wyniki sprzedażowe. Warto zatem poświęcić nieco czasu na to, by dowiedzieć się, jak zrobić ankietę na Facebooku i korzystać z tego narzędzia w profesjonalny sposób.

Jak zwiększyć szansę na wyższe zarobki w mediach społecznościowych?

Obsługi wszystkich powyższych narzędzi możesz nauczyć się samodzielnie, metodą prób i błędów. Dużo lepiej jest jednak zdecydować się na pomoc specjalistów. Wskażą oni to, na co warto zwracać uwagę i jak w pełni wykorzystać potencjał social mediów. Gizmi wychodzi naprzeciw influencerem i twórcom internetowym i organizuje bootcamp, w trakcie którego można dowiedzieć się wszystkich najważniejszych rzeczy związanych z budowaniem profesjonalnej marki w Internecie. Już od 15 listopada 2021 eksperci będą doradzać uczestnikom bootcampa, jak tworzyć angażujące treści, ale też promować swoje produkty i usługi w różnych kanałach i platformach z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Tylko dzięki fachowej wiedzy połączonej z praktyką oraz otwartości na testowanie nowoczesnych narzędzi można zbudować przewagę nad konkurencją, która jak wiadomo, nigdy nie śpi!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *