Kanał YouTube firmy 2020-2021- jak go szybko promować i rozwinąć?

Kanał YouTube firmy 2020-2021- jak go szybko promować i rozwinąć?

Kanał YouTube zamierza prowadzić coraz więcej osób, w każdym wieku. Chcą wystartować z pewnym pomysłem i w ten sposób spróbować swoich możliwości. Widzą, jak inni dzięki temu osiągają sukcesy na YouTube. Myślą, że może się im udać.

Przekonani są do tego także uczestnicy mojego kursu online YouTube Marketing, w którym bierze już udział ponad 120 zadowolonych osób / aktualnie coraz lepszych YouTuberów.

Jeśli i my chcemy szybko rozwinąć się na kanale YouTube, to poza uczestnictwem w wyżej wspomnianym kursie online, warto zastosować się do poniższych wskazówek. Szczególnie, jeśli mamy zamiar promować na YouTube swój pewien biznes.

Kanał YouTube Firmy - Spis Treści:

  1. Film Jak szybko rozwinąć kanał YouTube firmy?
  2. Szybciej rozpoczynajmy współpracę z innymi
  3. Szybciej weryfikujmy i podnośmy ceny
  4. Promujmy się przez płatną reklamę
  5. Odmawiajmy Klientom

Film jak szybko rozwinąć kanał YouTube firmy?

Film z kanału #JakSieRozwijac:

1. Szybciej rozpoczynajmy współpracę z innymi YouTuberami / Influencerami

Tysiące, a nawet setki tysięcy twórców na kanale YouTube oraz influencerzy z innych Social Media, mogą nam pomóc w skutecznym rozkręceniu naszego kanału YouTube. Właśnie do nich warto się zgłaszać z propozycją nagrania wspólnego webinaru, aby podzielili się u siebie naszym produktem/usługą/blogiem/kanałem YT.

My może jeszcze nie mamy 1000 subskrybentów. Ale, gdy poleci nasz kanał YouTuber posiadający ponad 10 tysięcy subskrybentów(mniej lub więcej), to Ci subskrybenci będą do nas coraz bardziej spływać. Oczywiście za taką formę współpracy przyjdzie nam zapłacić. Możliwe, że wykorzystamy ku temu serwis WhitePress, którzy zrzesza influencerów/youtuberów i umożliwia im tam reklamowanie swoich kampanii. Dokładnie tam widać, ile musielibyśmy zapłacić za pewne formy współpracy z nimi.

Do rozwoju naszego kanału, bloga czy Instagrama, przyczyni się także promocja na popularnych blogach i serwisach tematycznych. W tym to już pomaga nam serwis Linkhouse.

2. Szybciej weryfikujmy i podnośmy ceny!

Im bardziej jesteśmy znani i posiadamy coraz to nowych Klientów, to warto podnieść swoje ceny. Dlaczego? Ponieważ i tak znajdą się zainteresowani Klienci, którzy pozwolą nam budować biznes, o którym marzymy.

Nie polega to od tak na podwyższeniu cen swoich produktów czy usług od 100-200-300% bądź więcej. Warto zweryfikować czy biorąc pod uwagę ceny konkurencji, jakość naszej oferty, nie moglibyśmy podnieść ceny o kilka bądź kilkanaście %. I po pewnym czasie znów się nad tym zastanówmy.

Na kanale YouTube zawsze warto poinformować Klientów z czego wynika taka podwyżka i jak aktualnie realizujemy poszczególne zlecenia. Można im odpowiedzieć na wiele innych pytań. To sprawi, że stali i nowi Klienci nabiorą do nas większego zaufania. Właśnie z takimi Klientami będzie się nam miło współpracować.

3. Promujmy się przez płatną reklamę

Płatna reklama na Facebooku i Google Ads może zdziałać cuda, jeśli ją tylko dobrze ustawimy. Możemy sami przejść kursy online na ten temat i wszystko dobrze ustawić. Bądź poszukujamy specjalisty od takich kampanii sponsorowanych.

Dzięki temu, gdy będziemy publikowac nowy film na kanale YouTube, to zawsze dopalimy jego promocję przez płatną reklamę. To sprawi, że uzyska on pierwsze 100-1000 wyświetleń, pierwsze polubienia i komentarze, więc jego dalsza promocja na kanale będzie o wiele łatwiejsza.

Wymaga to ciągłej inwestycji, natomiast warto to wliczyć w koszty dalszego rozwoju naszego kanału YouTube, który będzie przynosił nam coraz to nowych Klientów!

4. Odmawiajmy Klientom

Ktoś może będzie chciał nazwiązać z nami współpracę, gdy już nasz kanał zyska na popularności. Może wspólny webinar, recenzja danego produktu / usługi. Warto wtedy odmawiać Klientom, którzy nie dostarczą odpowiedniej wartości naszym subskrybentom, mogą zaszkodzić naszym przyszłym Klientom i biznesowi. Odmawiajmy także tym, którzy chcą płacić za mało i mimo otrzymanej oferty, stale negocjują.

Nie ponawiajmy też oferty wobec Klientów, którzy nie są nią zbytnio zainteresowani(nie obniżajmy przez to ceny). Róbmy swoje, dalej rozwijajmy kanał YouTube i promujmy tam swój biznes, a odpowiedni Klienci będą się pojawiać.

Pamiętajmy, że budowa kanału YouTube nie polega tylko na tym. To cały proces, od założenia konta YouTube, po zakup odpowiedniego sprzętu do nakręcania filmów, korzystanie z pewnych programów, publikacja i ustawianie filmów. Możemy się jednak tego wszystkiego nauczyć przez kurs YouTube Marketing. Powodzenia w promocji swojego biznesu i firmy na kanale YouTube!

4 Responses
  1. Dzięki za cenne rady. Planuję pomóc znajomemu prawnikowi ogarnąć kanał na youtube o odszkodowaniach. Będą to proste prezentacje z lektorem. Może poradzisz, gdzie można by go wypromować naturalnie? Mogę wrzucać filmiki na blog firmowy o odszkodowaniach. Poza tym, radcy prawni mają swój kodeks etyki który zabrania reklamować się inwazyjnie, więc może to być problemem…

    1. Polecam dobrze promować na YouTube poprzez właściwą optymalizację kanału youtube i publikowanych filmów. Poza tym takie filmy możecie skutecznie promować puszczając reklamę google adwords dotyczącą tych filmów. Taka forma promocji raczej powinna przejść bez problemu. Więcej o tej formie promocji wspominałem tutaj https://jaksierozwijac.pl/jak-promowac-filmy-na-youtube/ i tutaj https://jaksierozwijac.pl/pozycjonowanie-filmow-na-youtube/

  2. Chcę założyć kanał na YT. Myślę może czy nie lepiej właśnie iść drogą współpracy z influencerem? Nadal do końca nie wiem co mi się bardziej opłaca.

    1. Czasami lepiej, jeśli to miałoby Ci to pomóc. Choć i możesz ocenić możliwości reklamy sponsorowanej, w google ads i facebook ads. A może zaproponuj influencerom swoje pewne usługi za darmo, a może wypromują Cię za darmo 🙂

Dodaj komentarz :)