Kurs Facebook Ads dla początkujących

Kurs Facebook Ads dla początkujących

Facebook to centru życia większości osób w dzisiejszych czasach. Z tego też względu wiele strategii reklamowych skupia się na tym medium. Jednak jak tworzyć profesjonalne reklamy i przyciągać potencjalnych klientów? Najlepiej wybrać kurs Facebook Ads.

Szkolenie Facebook Ads dla początkujących – dla kogo?

Każdy, kto chce zacząć przeprowadzać skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku, powinien wybrać kurs Facebook Ads. Szkolenie jest skierowane jednakowo do social media managerów, copywriterów, pracowników działu marketingu czy właścicieli sklepów internetowych. Każdy, kto prowadzi kampanie reklamowe na Facebooku, powinien ciągle się szkolić, by tworzyć jak najlepsze reklamy. Samo stworzenie konta reklamowego to za mało, by tworzyć reklamy, które zachęcą duże grupy odbiorców do kliknięcia w nią, wejścia na stronę i finalnie kupienia produktu czy usługi. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak dojść do założonego celu za pomocą FB Ads, jak efektywnie wykorzystać Facebook Ads, jak zwiększać sprzedaż dzięki płatnym reklamom, jak wykorzystać remarketing by osiągać cele reklamowe czy jak korzystać z dodatkowych narzędzi takich Facebook Pixel to jest to idealne szkolenie dla Ciebie.

W trakcie kursu poznasz także najczęstsze błędy, jakie popełniają osoby tworzące reklamy z pomocą FB Ads oraz dobre praktyki, które warto wykorzystać w swoich działaniach. Wszystko to dostanie w ramach szkolenia, które możesz odbyć w dowolnym miejscu na ziemi.

Jak tworzyć skuteczne reklamy i ściągać nowych klientów?

Skuteczne kampanie reklamowe powinny być krótkoterminowe i oparte na konkretnym celu. Zdecyduj, czy kampania ma sprawić, że odbiorcy podejmą konwersację, czy np. wejdą na link do strony zewnętrznej. Wybierz, do kogo adresujesz reklamę, komu chcesz sprzedać swoją usługę czy produkt. Targetowanie to ustalenie grupy odbiorczej, czyli takiej, której wyświetli się Twoja kampania. Opcje, o jakich musisz zdecydować, to lokalizacja, wiek, płeć czy język. Ważne jest, aby wybrać typ urządzenia, na którym będzie się wyświetlać nasza reklama. Nie zapomnij określić harmonogramu i budżetu, jaki chcesz przeznaczyć na kampanię. Koniecznie sprawdź podgląd reklamy przed ostatecznym złożeniem zamówienia.

Jak nie przepalać budżetu kampanii reklamowych na Facebooku

Konfiguracja kampanii reklamowej to bardzo ważny proces i łatwo można wydać cały budżet bez oczekiwanych efektów. Takie zjawisko nazywamy przepalaniem budżetu. Działania marketingowe na Facebooku powinny się zacząć od wykrystalizowania grupy odbiorców, których chcemy zamienić w potencjalnych klientów. Facebook Ads zapewnia dostęp do odbiorców zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Warto pamiętać, że w tym drugim przypadku mówimy o bardzo dużej części społeczeństwa, więc warto się postarać, by dotrzeć do tych osób.

Gdy grupa docelowa jest wykrystalizowana, należy ustalić dla niej proporcjonalnie jak największy budżet z tego, który mamy dostępny na reklamę. Warto pamiętać, że przeznaczenie nawet 100% budżetu na dotarcie do grupy docelowej, nawet świetnie dobranej, to nie jest dobry pomysł. Nikt nie może być poszkodowany i dla każdego należy przeznaczyć choćby mały kawałek z tego tortu.

Kolejnym aspektem, który nie pozwoli na przepalanie budżetu reklamowego, jest optymalizacja kampanii. W social mediach nic nie jest dane raz na zawsze, więc by osiągać sukcesy, należy w każdym momencie kontrolować menadżer reklam, sprawdzać statystyki i analizować dane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.