Jak promować filmy i kanał YouTube przez reklamy Google i FB?

Jak promować filmy i kanał YouTube przez reklamy Google i FB

Posiadasz kanał YouTube i już pewne filmy, ale nie masz wielu subskrybentów i dużej ilości wyświetleń swoich filmów? Chcesz wiedzieć, jak promować filmy na YouTube jak najszybciej i pozyskać stałych subskrybentów?

Jeśli tak, to zapoznaj się poniżej z poradnikiem YouTube, w którym dokładnie wyjaśniam, jak możesz nowo utworzone filmy na swoim kanale YT promować przez reklamę Google Adwords i Facebook Ads.

W celu promowania swoich filmów w reklamach Google musisz posiadać firmę. Dzięki niej założysz konto Google Adwords. W przeciwnym razie możesz założyć konto GA na dane firmowe swojego bliskiego krewnego czy przyjaciela(jeśli Ci na to pozwoli).

Natomiast tworzenie kampanii reklamowych na Facebooku jest możliwe także dla osób fizycznych. Wystarczy więc, że posiadasz konto Facebook i utworzysz Fanpage czyli stronę FB. Jak taki Fanpage utworzyć, dowiadujesz się w filmie poniżej z kanału #JakSieRozwijac:

Udało Ci się stworzyć własną reklamę Google Adwords lub Facebook Ads. Jeśli tak, to nie tylko wiesz, jak promować filmy na YouTube, ale dokładnie to czynisz. Jeśli masz pytania, to daj znać w komentarzu tutaj na blogu bądź na YouTube, a chętnie pomogę. I pamiętaj, że jeszcze więcej dowiesz się w moim kursie online „YouTube Marketing – jak stworzyć, rozwijać i zarabiać na kanale YouTube?„. Do niego także zapraszam!

2 Comments

  1. Tot

    Zakup reklamy na YT filmów jest praktycznie wydatkiem pieniędzy po nic. Koszt reklamy bardzo wysoki a konwersja jest niemal zerowa – w sensie często za 10 zł jest jedno klikniecie na 100 płatnych obejrzeń. Mowa o reklamie z pominięciem. Reklama w proponowanych bocznych koszt około 17 zł realny za 100 klików – bo ads pokaże w ustawieniach kampanii mniej ale zawsze zawyża ceny potem dwukrotnie. Także się nie opłaca. Lepiej nagrywać jakieś ciekawe filmy. Choć od czasu połaczenia reklamowe i wybijaniu się filmów za wyświetlenia YT już powoli traci jakość materiałów na rzecz coraz słabszych filmów a lepiej promowanych.

    1. Szymon Owedyk

      Każdą reklamę można optymalizować i ulepszać, więc myślę, że coś takiego mogłoby pomóc. I poza tym regularne publikowanie materiałów na 1 konkretny temat. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.