Kurs na copywritera, który pomoże Ci zarabiać na pisaniu tekstów

Kurs na copywritera, który pomoże Ci zarabiać na pisaniu tekstów

Każdy z nas szuka sposobów na oszczędzanie. Ale nie tylko. Zastanawiamy się, jak moglibyśmy zwiększyć swoje przychody. A trzeba przyznać, że dość poważne możliwości dostarcza nam praca przez internet. Na topie jest tak zwany copywriting. Związany jest on z tworzeniem różnego rodzaju tekstów, od zwykłych tekstów SEO, po teksty na bloga, teksty na strony WWW, aż po teksty do ofert handlowych i do kampanii reklamowych.

Takie teksty można tworzyć we własnym domu, bez wymyślnego sprzętu komputerowego. Wystarczy zwykły laptop bądź komputer PC na początek, najlepiej z wygodną klawiaturą. Czy to tylko tyle, by móc już zarabiać na pisaniu tekstów? Otóż nie! O wiele łatwiej będzie nam, jeśli zwrócimy uwagę na odpowiedni kurs na copywritera. Jest wiele takich kursów, natomiast jeden z nich się wyróżnia. I zobacz, dlaczego tak jest. Może i Ty się nim zainteresujesz. A jeśli nie to po prostu poznasz ciekawe wskazówki na temat copywritingu.

Kurs na copywritera w zasięgu ręki

Spośród wielu kursów na temat copywritingu jeden z nich wyróżnia się jakością, ogromną ilością materiałów, regularną aktualizacją i ogromnym wsparciem autora oraz wszystkich uczestników. Mowa tutaj o kursie „Jak zostać copywriterem i zarabiać na pisaniu? Copywriting„, z którego korzysta już ponad 2500 osób. Nie bez przyczyny od wielu lat uzyskuje łatkę „bestsellera”. Jego najlepszą ofertę otrzymasz w zakładce „sklep„.

Co zyskują osoby po przejściu tego kursu na copywritera?

Mają możliwość poznać od podstaw copywriting. I nauczyć się tworzyć proste, a następnie coraz bardziej zaawansowane teksty. Dzięki temu sami są w stanie zdecydować, w jakim kierunku chcą pójść. Do wyboru mają pracę jako copywriter specjalizujący się w tworzeniu jednej kategorii tekstów, np. tekstów SEO. A innym razem mogą uznać, że chcą tworzyć przede wszystkim teksty sprzedażowe i reklamowe. Natomiast pozostali mogą być aż tak kreatywni, że chcą tworzyć kilka rodzajów tekstów, aby ich praca nie była monotonna. Nie ma złotej zasady, które rozwiązanie jest tutaj najlepsze. Wszystko zależy od Ciebie i Twojego charakteru.

Z własnego doświadczenia wiem, że warto skupić się na konkretnej specjalizacji i ukazywać klientom, że w niej jesteśmy szczególnie dobrzy. Wtedy nowi klienci szybciej się do nas przekonują, a to umożliwia nam zwiększenie ceny związanej z przygotowaniem takich tekstów.

Część moich kursantów od razu po ukończeniu mojego kursu(a nawet w jego trakcie) zaczyna wysilać jako copywriter. Do tego ich zachęcam. Dzięki temu zaczynają powoli zarabiać pieniądze na pisaniu, a to jest dość sporą motywacją do dalszej nauki. A przy okazji zakup mojego kursu zwraca im się bardzo szybko. Jest to tym bardziej ułatwione, ponieważ w kursie wyjaśniam, jak można zaczynać zarabiać na popularnych serwisach copywriterskich(ukazuje ich dokładne wnętrze i wyjaśniam, jak tam pisać i się rozliczać).

Inni kursanci to osoby, które nie chcą nawet pracować jako copywriterzy, ale chcą lepiej zrozumieć copywriting. Przydaje im się to podczas prowadzenia własnego biznesu. Np. są w stanie tworzyć lepsze kampanie reklamowe, ponieważ w kursie poznają zasady copywritingu w kampaniach typu Facebook Ads, a zarazem w mailingu. Uczą się także tworzenia ofert sprzedażowych. Otrzymywane wskazówki od razu starają się wdrażać w swój biznes i widzą, że przynosi im to korzyść.

I część uczestników tego kursu na copywritera postanawia zarabiać na pisaniu jako tak zwani freelancerzy. Aby jednak lepiej sobie z tym poradzić, to chętnie korzystają z drugiego uzupełniającego kursu „Jak zostać freelancerem i pracować zdalnie? Praca online„. Dzięki niemu dokładnie wiedzą, jak należy się rozliczać jako copywriter freelancer. A wiedzę tą mogą wykorzystać nawet, gdy będą działać również w innym kierunku (np. jako grafik, twórca stron WWW, programista, tester; specjalizacji jest dość sporo).

Artykuł ten to żadna ściema. Zapoznaj się z moimi kursami, przejdź do ich ofert, a tam poznasz prawdziwe opinie i historie moich klientów. Każdego miesiąca na zakup moich kursów decyduje się zazwyczaj blisko 400-500 osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *