Personal branding – co to, przykłady i jak budować markę osobistą?

Chcesz być osobą, którą ludzie instynktownie wybierają, gdyż Twoje nazwisko stanie się synonimem wiedzy i profesjonalizmu w danej dziedzinie? W tym artykule przedstawię kilka sposobów na budowanie silnej marki osobistej przez tak zwany "personal branding" (j. angielski), dzięki czemu staniesz się autorytetem w swojej dziedzinie. Na początek warto wyjaśnić, czym...

Umowa Kupna-Sprzedaży Online – Gotowe Wzory DOC i PDF

Zakupy za pośrednictwem portali ogłoszeniowych są coraz bardziej popularne. Początkowo stanowiły one jedynie podstawę do zawierania transakcji osobiście, obecnie jednak coraz chętniej dokonujemy tam zakupów na odległość, niejednokrotnie przelewając pieniądze z góry. Otworzyło to pole do popisu dla różnej maści oszustów internetowych, którzy wykorzystują ufność kupujących. A cennym rozwiązaniem może...

UX writing i copywriting – czym są i czym się od siebie różnią?

Pisanie jest nieodłącznym składnikiem tworzenia stron internetowych i aplikacji mobilnych, mającym kluczowe znaczenie dla doświadczenia użytkownika (UX). W procesie projektowania UX coraz bardziej docenia się wartość treści, które nie tylko podnoszą satysfakcję użytkowników, ale również przyczyniają się do poprawy funkcjonalności witryny. Aby strona internetowa robiła wrażenie od pierwszego wejrzenia i...

Co To Dochód Pasywny Bez Inwestycji? Przykłady I Pomysły

Dochód pasywny to jeden z najgorętszych tematów w dziedzinie finansów. Jest owiany wieloma mitami, a także pożądany przez wszystkie osoby. Czym zatem jest zarobek pasywny? Jakie ma plusy i jak możemy go stworzyć? Na te i inne pytania odpowiedzi przedstawiamy poniżej. Spis Treści: Czym jest dochód pasywny? Jakie ma plusy...

Emotikony do skopiowania – znaczenie emotikon i TOP emotki do pobrania

Emotikony znane również jako "emoji" (ang. "emojis") to kolorowe ikonki, które wywołują u nas ciekawość. Najczęściej emotikon zbudowany jest z jednego bądź kilku znaków specjalnych i na tej podstawie zostaje odpowiednio wyświetlony w przeglądarce internetowej(jako mała graficzna ikonka). Ich właściwe zastosowanie w treści tekstów, na zdjęciach oraz w innych miejscach...

Psychologia W Copywritingu I Optymalizacja Treści

Zrozumienie psychologicznych wyzwalaczy może mieć kluczowe znaczenie dla skuteczności twojego copywritingu. Kiedy piszesz teksty reklamowe, artykuły lub treści na stronie internetowej, kluczowe jest zrozumienie, jakie emocje i myśli kierują twoją grupą docelową. Dzięki temu możesz napisać teksty, które będą bardziej przekonujące, angażujące i skuteczne. Spis Treści: Podstawy psychologii w copywritingu...

Jak Pisać Dobre Teksty, Content Evergreen? Dla Copywriterów

Tworzenie treści evergreen to kluczowy element strategii marketingowej, który pozwala na przyciągnięcie ruchu na stronie internetowej przez długi czas. Evergreen content to treści, które są wiecznie aktualne, a ich wartość nie traci na znaczeniu wraz z upływem czasu. Dzięki temu, że są uniwersalne i wartościowe, przyciągają do siebie uwagę użytkowników...

Neurocopywriting – Główne Założenia i Jak Go Wykorzystać

Neurocopywriting łączy wiedzę o tym, jak działa mózg, z technikami copywritingu, aby tworzyć treści, które bardziej skutecznie angażują odbiorców i skłaniają ich do działania. Dzięki zrozumieniu procesów zachodzących w umyśle odbiorcy, możliwe jest tworzenie komunikatów, które lepiej rezonują z ich oczekiwaniami i potrzebami. To podejście pomoże ci wykorzystać tę wiedzę,...

Zwiększ Sprzedaż na Amazon KDP przez Helium 10: Recenzja + Promocja

Helium 10 to narzędzie, które zrewolucjonizowało nasz sposób prowadzenia sprzedaży na Amazon FBA i Amazon KDP. Jego skuteczność została już potwierdzona przez wielu sprzedawców, a my również doświadczyliśmy jego ogromnych zalet. Gdy zaczynaliśmy naszą przygodę ze sprzedażą prostych produktów takich jak zeszyty, planery, kalendarze oraz e-booki i książki, zdecydowaliśmy się...

Nasz kompletny kurs o Canva!

Ponad 30h wideo, od podstaw do kwestii zaawansowanych, gotowe szablony, wsparcie i dużo więcej. Zapraszamy!

Kurs o CANVA
1