Lejek sprzedażowy i skuteczna strona sprzedażowa

Lejek sprzedażowy i skuteczna strona sprzedażowa

Lejek sprzedażowy to droga klienta, w którą go zabierasz, aby zrozumiał, co mu zapewniasz i co możesz pomóc mu osiągnąć. Założenie lejka ma sprawić, że klient Cię pozna, zaufa i zakupi produkt/usługę, którą posiadasz.

Co jest potrzebne, by wykonać taki lejek sprzedażowy?

  • dowiedz się, gdzie znaleźć klienta.
  • zastanów się, jak wytłumaczyć w czym pomagasz(budowanie relacji).
  • zachęć do zakupu.

Film z kanału #JakSieRozwijac:

Część 1: Lejek sprzedażowy - co to i jak zwiększyć sprzedaż?

Część 2: Skuteczna strona sprzedażowa: już wkrótce 🙂


Lejek sprzedażowy - gdzie i jak?

Stworzenie lejka sprzedażowego okazuje się najskuteczniejsze tam, gdzie docieramy do odpowiedniej grupy odbiorców. Może to być grupa na Facebooku, Twój Blog, Instagram, kanał YouTube czy nawet konto na LinkedIn.

Gdy tworzysz tam reklamę, to mów językiem naszych odbiorców. Daj znać, że znasz ich problem i ukaż, jak Twój produkt na niego odpowiada.

Zobacz kilka moich tekstów sprzedażowych:

1. Chcesz samodzielnie pozycjonować swoją stronę www? Nie chcesz tracić wiele pieniędzy na pozycjonowanie strony? Skorzystaj z mojego kursu online "Ogarnij Pozycjonowanie stron www i SEO" i przeczytaj moją książkę!

2. Myślisz o podjęciu pracy zdalnej? Chcesz więcej zarabiać? Zapraszam więc do skorzystania z mojego kursu online "Zostań Freelancerem - pracuj zdalnie i rozwijaj biznes online" i przeczytania moją książkę!)

Czy takie treści działają?

Zobacz, jak mój kurs online "Ogarnij Pozycjonowanie i SEO" uzyskuje wysokie wyniki konwersji. Z czego to wynika? Na pewno z dobrze przygotowanej strony sprzedażowej, o której więcej dowiesz się poniżej.

Skuteczna strona sprzedażowa - jak przygotować?

  1. Opis produktu - tak, aby przedstawić korzyści, rozwiązanie problemów klientów. Niech ukazuje, co klient będzie miał więcej, a czego mniej (np, więcej pieniędzy, mniej pracy)
  2. Ukaż produkt od środka - przedstaw ciekawe obrazy/grafiki, artykuły czy inne materiały przedstawiające część Twojego produktu. Może kurs online od środka i nawet kilka materiałów wideo do wglądu. Tak to wygląda na Udemy. (Do moich 3 kursów online posiadam Intro-zaproszenie do kursu. A następnie kilka filmów do podglądu. Możesz to sprawdzić o tutaj, przeglądając moje wszystkie kursy i ich strony sprzedażowe)
  3. Niech Ci zaufają - ukaż pewne referencje / opinie osób, które skorzystały na Twoim produkcie/usłudze. U mnie wygląda to tak, że możesz na moich stronach sprzedażowych (tam na Udemy czy tam, gdzie możesz zakupić moje książki) dostrzec opinie uczestników kursów i czytelników. To jeden z wielu dowodów zaufania 🙂
  4. Kilka słów o Tobie ze zdjęciem - wyjaśnij, dlaczego właśnie Ty taki produkt sprzedajesz, jeśli możliwe to opisz swoją historię.
  5. Pozostaw przycisk zakupu bądź do okno do zbierania adresów e-mail.
  6. Ukaż wszystkie pakiety cen na tej stronie i opisz je.
  7. Gwarancja satysfakcji - obiecaj, że jeśli nie spodoba Ci się produkt, to może go Klient zwrócić w przeciągu 30 dni (14 dni to według prawa Twój obowiązek, więc możesz ten termin jeszcze zwiększyć, by poświadczyć, że jesteś go całkowicie pewny).

Strona sprzedażowa - czego unikać:

  • linków do bloga, fanpage itp. Tylko przycisk Kupuj bądź Zapisz się na Listę oczekujących.
  • nie rób kilku stron sprzedażowych - lepiej zrobić 1 stronę sprzedażową i skupić się na jej promocji!

W uproszczeniu dowiedziałeś się, jakie są założenia lejka sprzedażowego. I jak pomaga w tym skuteczna strona sprzedażowa. Życzę powodzenia w wykorzystaniu tych wskazówek 🙂

Lejek sprzedażowy i skuteczna strona sprzedażowa
5 (100%) 4 votes

Dodaj komentarz :)