Long Tail SEO – długi ogon słów kluczowych

Long Tail SEO - długi ogon słów kluczowych

Internauci wpisują słowa kluczowe do wyszukiwarki Google lub innych wyszukiwarek(np. w Social Media), aby znaleźć konkretne informacje, firmy czy osoby. Wykorzystują także długi ogon słów kluczowych, czyli dłuższe słowa kluczowe. Te, które składają się nie z 1 czy 2 słów, ale z minimum 3 słów i powyżej.

Przykład słowa kluczowego long tail: „Jak samemu pozycjonować stronę www?”

Dlaczego warto stosować takie słowa kluczowe w pozycjonowaniu swoich stron internetowych? To wiedza, którą warto pozyskać i jak najszybciej zastosować w praktyce, a sukces gwarantowany.

Takie długie słowa kluczowe, na które jest mniejsza konkurencja i łatwiej jest uzyskać 1 pozycję w Google, szybko wyszukasz poprzez narzędzie Ubersuggest. O wyszukiwaniu najlepszych słów kluczowych wspominam także w artykule „Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?„.

A jeszcze więcej wskazówek o SEO udzielam w moim kursie online „Ogarnij SEO i Pozycjonowanie stron www„, w którym możesz liczyć na wyjątkowe materiały wideo i pdf oraz moje indywidualne wsparcie. Dodatkowo mogą Cię zainteresować inne moje kursy online i książki o WordPress, Tworzeniu stron www, Pracy zdalnej i Biznesie online, YouTube, Amazon i Zarabianiu przez Internet. Serdecznie Zapraszam!

2 Comments

  1. Monika

    Przekonałam się o longtailach jak miałam swój sklep internetowy, frazy bezpośrednie związanie z zakupem konkretnego modelu niby miały mniej wyszukiwan ale konkretne intencje i niską konkurencje. Teraz jak prowadze księgowość to juz nie ma tak łatwo zwłaszcza jak działam lokalnie

    1. Szymon Owedyk

      Także teraz możesz poszukiwać fraz long tail dopasowanych do Twojej branży. Już w Ubersuggest znajdziesz kilka takich dłuższych słów kluczowych. Aby jednak mieć dostęp do ich większej ilości, to możesz pomyśleć czy nie warto organizować pewne szkolenia online dotyczące księgowości bądź pewne usługi związane z księgowością dla klientów z poza Białystoku i tak dalej. Wtedy w tym programie Ubersuggest możesz sprawdzić czy warto rozwijać się w tym kierunku, czy jest zapotrzebowanie na rynku 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *