Wizytówka w Google Maps - dlaczego warto ją posiadać

Wizytówka w Google Maps stanowi świetną promocję dla Twojej firmy – działającej lokalnie, na terenie całej Polski czy poza jej granicami. Także Freelancerzy nieposiadający własnej działalności mogą pomyśleć o stworzeniu takiej wizytówki dla na rzecz usług, które realizują w ramach współpracy z serwisem useme czy rozliczając się w inny sposób.

Może jeszcze zastanawiasz się czy warto zaistnieć w Mapach Google i tam posiadać swoją wizytówkę? Jeśli tak, to pozwól, że rozwieje Twoje wątpliwości.

Film z kanału #JakSieRozwijac:

Co daje profil firmy w Google?

Coraz więcej właścicieli urządzeń mobilnych wyszukuje firmy przez aplikację „Google Maps”. Dodatkowo wyszukiwarka Google działa w taki sposób, że również przedstawia wyniki wyszukiwania z Google Maps.

Dlatego każdego miesiąca wielu Klientów kontaktuje się ze mną, ponieważ natrafiło na moje wizytówki Google Maps.

Dodatkowo wszyscy Klienci, którym pozycjonuję strony www, posiadają swoje wizytówki Google Maps, które są regularnie pozycjonowane. Jaki efekt? Poniżej przykład jednej z popularnej wizytówki, którą zarządzam. Okazuje się, że w najlepszym sezonie uzyskała w tym roku popularność ponad 40 tysięcy wyświetleń w przeciągu 1 miesiąca. WOW!

Zostałeś zachęcony do stworzenia własnej wizytówki Google Maps? Mam taką nadzieję! To dobra decyzja. Zajrzyj więc teraz do poradnika „Jak stworzyć wizytówkę Google Maps?„. Tam również dowiesz się, jak później sprawić, by Twoja wizytówka Google Maps była popularna i często wyświetlana przez internautów. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *