Narzędzia E-Commerce - TOP 100!

Zarządzanie biznesem e-commerce to prawdziwe wyzwanie, szczególnie dla początkujących właścicieli firm i przedsiębiorców. Każdy z nich chciałby wyszkolić się na specjalistę od sprzedaży, reklamy, marketingu i social media. Dodatkowo chcielibyśmy znać cenne oprogramowanie komputerowe i mobilne. Opanowanie tego wszystkiego wymaga poświęcenia czasu, pracy, środków i wysiłku. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie najlepsze narzędzia e-commerce i e-marketingu.

Takie narzędzia świetnie sprawdzają się do prowadzenia sklepów internetowych, marketingu, SEO i pozycjonowania stron internetowych. To także narzędzia idealne dla freelancera i twórcy online.

Na liście pojawiają się narzędzia proste i bardziej skomplikowane. Tak duża ilość pozwala na wybór tych narzędzi, które będą dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.

Jestem przekonany, że znajdziesz przynajmniej kilka narzędzi, które uproszczą Ci zarządzanie sklepem internetowym, stroną WWW, blogiem, pozwolą rozwinąć Twój biznes, a nawet zaoszczędzić wiele cennego czasu. Dodatkowo część z tych narzędzi będą mogły poszerzyć zakres Twoich umiejętności i usług.

Lista ponad 200 darmowych narzędzi marketingowych jest podzielona według kilku kategorii, które ułatwią Ci ich wyszukiwanie. Postarałem się o jej uporządkowanie od najważniejszych narzędzi, do mniej potrzebnych (ale pamiętaj, że to tylko moja skromna ocena, wszystko zależy od indywidualnych potrzeb i oczekiwań Twojego biznesu).

Spis treści:

  1. Narzędzia ecommcerce – kategorie
  2. Content marketingu
  3. Analiza techniczna
  4. Banki zdjęć
  5. Email Marketing
  6. Komunikacja wewnętrzna
  7. Grafika i design
  8. Research
  9. SEM

Narzędzia E-commerce – kategorie:

narzędzia e-commerce - kategorie
  1. Content Marketing – narzędzia stosowane podczas tworzenia, zarządzania i publikowania treścią w sieci,
  2. Narzędzia Analityczne – narzędzia pozwalające na analizę funkcjonowania każdego biznesu w sieci i obsługę e-sklepów,
  3. SEO – narzędzia służące do dokładnej analizy i poprawy pozycji stron internetowych w wyszukiwarkach,
  4. Social Media – narzędzia stosowane do zarządzania kontami na wielu portalach społecznościowych,
  5. Optymalizacja strony – narzędzia do przeprowadzania diagnostyki, oceny i analizy parametrów, które decydują o szybkości ładowania się strony i doświadczeń użytkowników,
  6. Narzędzia e-commerce Techniczne – poprawiające obsługę e-sklepów,
  7. Narzędzia e-commerce Biznesowe – upraszają prowadzenie biznesów, księgowości, tworzenie wzorów dokumentów i nadawanie przesyłek,
  8. SEM – narzędzia e-commerce ułatwiające zarządzenie płatnymi reklamami w wyszukiwarkach internetowych,
  9. Research – źródła praktycznej wiedzy o e-commerce i prowadzeniu biznesu + dodatkowe wskazówki,
  10. Obsługa klienta – narzędzia i aplikacje poprawiające obsługę klienta,
  11. Banki Zdjęć – serwisy zapewniające darmowy dostęp do zdjęć,
  12. Grafika – narzędzia e-commerce szczególne polecane do pracy ze zdjęciami i filmami + aplikacje cenne w tworzeniu designu stron www,
  13. Komunikacja wewnętrzna – narzędzia poprawiające skuteczność komunikacji wewnątrz działalności,
  14. Email Marketing – narzędzia e-commerce usprawniające komunikacje z klientem.

Content marketing

Narzędzia e-commerce - content marketingu
  1. Duplichecker.com – narzędzie online do sprawdzania unikalności tekstów, naszych bądź tych, które uzyskaliśmy od kogoś. Dodatkowo pozwala nam sprawdzić czy teksty na naszej stronie nie zostały skopiowane przez konkurencję. (podobne narzędzie to: Copy Scape, Plagspotter)
  2. Buzzsumo – wyszukuje najlepszy content dla tematu tekstu. Prezentuje nam dane o popularnych postaw i trendach, które pojawiają się na portalach społecznościowe. Stanowią one inspirację do kolejnych tekstów, które zostaną pozytywnie odebrane w sieci.
  3. Hemingway – narzędzie do sprawdzania jakości tekstu i jego poprawności.
  4. Coshedule – analizuje tytuł tekstu biorąc pod uwagę jakość dobranych słów. Dzięki niemu nauczymy się tworzyć tytuły, które przyciągają uwagę i wzbudzają emocje.
  5. Content Idea Generator – narzędzie wykorzystywane przez osoby szukające inspiracji do pisania. Wystarczy podać temat tekstu, który chcielibyśmy przygotować, a otrzymujemy listę przykładowych tytułów artykułu.
  6. Medium – działa w oparciu o portale społecznościowe, zapewniając dostęp do interesujących nas artykułów, które mogą stanowić dla nas dużą inspirację do pisania.
  7. Ilys – motywuje nas do pisania tekstów. Po zaznaczeniu pożądanej liczby słów tekstu, który chcemy uzyskać, narzędzia nie możemy wyłączyć, zapisać ani edytować, zanim tej liczby słów nie osiągniemy.
  8. Disqus.com – narzędzie pozwalające na budowanie odpowiednich relacji z komentatorami i czytelnikami naszych tekstów. Dzięki niemu uczymy się angażować czytelnika i utrzymywać z nimi pozytywne relacje przez długi czas.
  9. Google Alerts – narzędzie monitorujące sieć w celu wyszukania atrakcyjnych treści, na podstawie wybranego tematu. Zapewnia nam dostęp do najnowszych artykułów z nimi związanych. (podobne możliwości posiada narzędzie Talk Walker – lecz jego możliwości są mniej rozbudowane).
  10. Feedly – zbiera informacje z wybranych przez nas stron internetowych i przedstawia je w jednym miejscu, w postaci tablicy, ułatwiając nam przeglądanie najlepszych dla nas newsów.
  11. Icon Finder – wyszukuje darmowe ikony, które możemy zastosować na swojej stronie internetowej, blogu. Przydatne podczas tworzenia grafiki na stronie.
  12. Meme Generator – narzędzie do generowania memów. Świetnie sprawdzający się do uzupełnienia treści na blogu i portalach społecznościowych.
  13. Paper.Li – ułatwia publikowanie postów z FB, Twittera, Google+ lub stron www w postaci własnej gazety online. Świetnie się sprawdza do podzielenia się z innymi odpowiednią dla nas treścią, w automatyczny sposób.
  14. Pocket – zapisuje nasze artykuły, do których możemy później wracać. Narzędzie to pełni rolę wirtualnej kieszeni, do której możemy zaglądać z każdego miejsca i urządzenia.
  15. Ruzzit – narzędzie wyszukuje dla nas najbardziej popularne treści, zwracając uwagę na takie parametry, jak ilość polubień i udostępnień.
  16. Quick Sprout – podpowiada nam, jak stworzyć skuteczniejszy content, który przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie i dotarcia do większej ilości odbiorców.
  17. Scoop.It – narzędzie ułatwia nam wyszukiwanie i dzielenie się treścią. Jedno kliknięcie przyczynia się do opublikowania go na wszystkich blogach, kanałach społecznościowych i stronach.
  18. SocialCrawlytics – po wpisywaniu adresu strony otrzymujemy listę najczęściej udostępnianych wpisów. Pozwala przekonać się, co najbardziej interesuje nasze grupy odbiorcze.
  19. Slideshare – narzędzie z bogatą ilością prezentacji multimedialnych. Świetne przy wyszukiwaniu różnorodnych i przydatnych informacji.
  20. Story Wars – narzędzie ułatwia nam dokończenie tekstu. Polega na tym, że to użytkownicy piszą zakończenia i głosują na najlepsze. Pozwala to nam otrzymać zakończenie artykułu za darmo, a zarazem przekonać się, co tak naprawdę interesuje naszych odbiorców, czytelników.
  21. ZenPen – edytor tekstu dostępny online, do którego zawsze mamy dostęp.
  22. Upcloseandpersona – narzędzie do tworzenia profilu odbiorców naszych treści. Po wypełnieniu szczegółowej ankiety dowiadujemy się, kto mógłby być zainteresowany naszymi treściami.

Analiza techniczna

  1. Google Analytics – narzędzie zalecane przez firmę Google. Gwarantuje nam monitorowanie niemalże wszystkich informacji na temat naszej strony i ruchu użytkowników, którzy się na niej pojawiają. To narzędzie jest coraz bardziej rozbudowywane.
  2. Alfascreen – narzędzie to ułatwia nam zbieranie cennych informacji na temat naszej strony internetowej (seo, statystyk, nagrywania użytkowników itp.)
  3. Piwik – pozwala na kompleksową analizę naszych danych strony, internetu, wskaźników dla e-coomerce i serwerów.
  4. Nibbler – narzędzie darmowe pozwalające przeprowadzanie tekstów naszej strony, na podstawie seo, social media, technologi i wielu innych parametrów.
  5. The Internet In Real Time – ułatwia nam obserwowanie internetu w czasie rzeczywistym, dając dostęp do takich danych, jak: liczba nowo utworzonych kont na portalach społecznościowych, wyświetlenia na kanale YouTube, liczby nowych postów, ilości zakupów w Amazonie i wiele innych.
  6. SumAll – zapewnia podsumowanie na temat danych o portalach społecznościowych (social media), email marketingu, odwiedzinach strony i płatnościach.
  7. SiteTrail – narzędzie gwarantuję dokładną analizę strony pod względem odwiedzin na stronie, social media i profili odwiedzających użytkowników.
  8. Brand24 – jedno z najskuteczniejszych narzędzi monitorujących sieć i portale społecznościowe, czyli social media. Każdy nowy użytkownik otrzymuje 14-dniowy darmowy test na wszystkie funkcje.

Banki zdjęć

  1. Pixabay.com – bank darmowych zdjęć, które możemy wykorzystać do prowadzenia bloga, a nawet na nasze strony firmowe (podobne: Snapographic, Jay Mantri, Jéshoots, Kaboompics, Magdeleine , Picjumbo, Picography, Lock & Stock Photos, Stock Up, Stocksnap, Stokpic, Unsplash)
  2. All The Free Stock – podobnie, jak pixabay bank darmowych zdjęć, jednak rozszerzony o wideo i ikony (podobne: Splashbase,
  3. Cupcake – darmowe zdjęcia, których autorem jest Jonas Nillsson Lee.
  4. CG Textures – baza darmowych tekstur, takich jak: ceglany mur, trawa i wiele innych.
  5. Designers Pics – to darmowe zdjęcia do użytku komercyjnego i osobistego.
  6. Free Images – bank darmowych zdjęć, czyli najlepsze miejsce podczas tworzenia stron internetowych i treści naszych tekstów, artykułów.
  7. Flickr Creative Commons – obszerna baza darmowych zdjęć z Flickr.
  8. Foter – wyszukuje i dodaje darmowe zdjęcia do naszych stron, np. bloga, strony firmowej, sklepu internetowego.
  9. Foodie’s Feed – wysokiej jakości darmowe zdjęcia żywności – wysoka rozdzielczość.
  10. Gratisography – wysokiej jakości darmowe zdjęcia, których autorem jest Ryan McGuir.
  11. Getrefe – darmowe zdjęcia do użytku komercyjnego.
  12. MMT – darmowe zdjęcia, których autorem jest Jeffrey Betts.
  13. Paul Jarvis – wysokiej jakości zdjęcia za darmo. (podobne: Raumrot)
  14. Pexels – najlepsze zdjęcia zlokalizowane w jednym miejscu.
  15. New Old Stock – darmowe zdjęcia Vintage, pochodzące z publicznych archiwów historycznych.
  16. Nazwai – bank darmowych filmów i materiałów filmowych, kręconych w jakości HD.
  17. Moweast – darmowe zdjęcia, których autorem jest portugalski podróżnik, zwiedzający wschód.
  18. ISO Republic – darmowe zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, polecane dla agencji reklamowych i kreatywnych oraz osób wysilających się w tych branżach.
  19. Little Visuals – gwarantuje uzyskiwanie 7 zdjęć każdego tygodnia na email.
  20. Startup Stock Photos – darmowe zdjęcia o głównej tematyce Startup.
  21. The Pattern Library – bank darmowych wzorów, gotowych do wykorzystania i stanowiących inspirację.
  22. Travel Coffee Book – bank zdjęć o tematyce podróże.

Email marketing

  1. MailerLite – świetne narzędzie pozwalające na budowanie bazy emailingowej i przydatne do wysyłania kuponów czy newslettera. Do 1000 subskrybentów w pełni darmowe 🙂
  2. GetResponse – jedno z najlepszych narzędzi do email marketingu i newslettera.
  3. Boomerang – organizuje wysyłkę email, planując czas, treść i odbiorców.
  4. Foundation For Emails – narzędzie do tworzenia wiadomości email językiem HTML.
  5. Banana Tag – śledzi czy emaile (z gmaila i outlooka) zostały otworzone przez odbiorców. Przydaje się do analizowania efektywności przeprowadzanych kampanii mailingowych.
  6. Flashissue – narzędzie do projektowania nowoczesnych maili. Dodatkowo pozwala na tworzenie bazy mailingowej i śledzenie rezultatów kampanii mailingowych.
  7. Klaviyo – gwarantuje utworzenie spersonalizowanych treści i bazy odbiorców, narzędzie polecane do email marketingu.
  8. Hello Bar – umożliwia zwiększenie email subskrybentów, bazy mailingowej.
  9. Lyris Content Checker – sprawdza treść emaili pod względem spam rate. Dzięki temu mamy pewność, że wiadomości dotrą do naszych odbiorców w odpowiednie miejsca.
  10. Rapportive – narzędzie pozwala na dodanie do skrzynki Gmail informacji z LinedIN. Pozwala to nam poznać dane zawodowe naszych nadawców wiadomości.
  11. Mailtester – dzięki niemu otrzymujemy informacje na temat każdego adresu email. Pozwala nam sprawdzić autentyczność pewnych odbiorców i nadawców.
  12. Remarkety – łączy email marketing z retargetingiem.
  13. Soundest – narzędzie przydatne do email marketingu, wysoko oceniane przez użytkowników.
  14. Scope – umożliwia publikowanie emaili w przejrzystej i wysoce estetycznej postaci.
  15. Spam Test – sprawdza czy wiadomość nie zostanie potraktowana jako spam.
  16. Unroll.Me – organizator skrzynki odbiorczej. Pozwala nam uporządkować, które wiadomości mają być na widoku.

Porównanie MailerLite, GetResposne w: „Najlepsze narzędzie email marketingu„.

Komunikacja wewnętrzna

  1. Concept Board – narzędzie działa jako wirtualna tablica, która przydaje się do tworzenia wspólnych projektów. Można do niej dołączać tekst, grafikę, notatki i wszelkie uwagi.
  2. Bounce – narzędzie umożliwia wspólne dzielenie się uwagami na temat stron internetowych. Wykonuje zrzut ekranu wraz z naszymi uwagami w postaci linka, którym dzielimy się z innymi.
  3. Hipchat – otwarty i bezpieczny komunikator dla każdej firmy. Pozwala zaoptymalizować pracę między pracownikami.
  4. Listy.ly – narzędzie przydatne do tworzenia i dzielenia się materiałami, zainteresowaniami.
  5. Join.me – przydaje się do tworzenia wirtualnych spotkań. Najlepsze narzędzie do przeprowadzenia wideokonferencji, wraz z możliwością dzielenia się obrazem z naszego monitora (tzw. Screesharing).
  6. Slack – narzędzie przydatne do dzielenia odbiorców email na odpowiednie zespoły projektowe, pozwalające na dostarczanie wiadomości do odpowiednich osób czy pracowników.
  7. Trello – stosowane do tworzenia zespołów projektowych pracujących nad tablicami wirtualnymi, na które mogą nanosić odpowiednie notatki.

Grafika i design

  1. CANVA PRO – edytor graficzny online w wersji darmowej i płatnej. My zachęcamy do przetestowania wersji PRO, przez 30 dni całkowicie za darmo.
  2. Awesome Screenshot – tworzenie i przechowywanie screenshotów.
  3. 0 to 255 – pełni rolę narzędzia e-commerce do dobierania kolorów. Pozwala nam wybrać konkretny kolor i poznać jego wszelkie odcienie. Dzięki temu łatwo nam wybrać ten najlepszy, spełniający nasze wszelkie oczekiwania.
  4. BeFunky – edytor zdjęć online, czyli narzędzie przeznaczone do obróbki zdjęć – proste i efektowne.
  5. Animoto – aplikacja umożliwiająca przygotowanie krótkich i ciekawych filmików.
  6. ColourLovers – spełnia funkcję narzędzia e-commerce przydatnego do tworzenia wielu palet kolorów.
  7. ColorZilla – przydatne rozszerzenie do przeglądarki umożliwiające zidentyfikowanie każdego wybranego koloru pojawiającego się na stronie.
  8. Colorful Gradients – zbiór najpiękniejszych i najlepszych gradientów w internecie. Świetne źródło pomysłów na stworzenie ciekawego wyglądu strony.
  9. Compressor – narzędzie do zmniejszenia wysokiej rozdzielczości zdjęć, z zachowaniem wysokiej jakości obrazu. Pozwala na przyśpieszenie działania i ładowania każdej strony internetowej.
  10. Couleurs – narzędzie przechwytuje i zapisuje kolory pojawiające się na ekranie komputera, tabletu bądź telefonu.
  11. Coolors – generator schematów kolorów, intuicyjna obsługa i proste działanie.
  12. Desinion – narzędzie do oceny kilku pomysłów na design strony. Dzięki niemu poznajemy opinię internautów.
  13. DaFont – wyszukuje nowe i popularne czcionki, przeznaczone w większości do dowolnego użytku. Pewne czcionki nie są przeznaczone do użytku komercyjnego.
  14. Design Seeds – narzędzie pozwala wyszukać odpowiednie palety kolorów, dopasowane tematycznie.

Zobacz także: Najlepsze motywy WordPress na bloga

Najlepsze motywy WordPress Firmowe

Research

  1. Survey Monkey – kreator online do przygotowywania spersonalizowanych ankiet. Jest skutecznie zintegrowanych z innymi aplikacjami. Pełni rolę doskonałego narzędzia, dzięki któremu zbieramy informacje o naszym biznesie.
  2. Three Cents – aplikacja mobilna dostępna na systemach iOs do przygotowywania ankiet i dzielenia się nimi.
  3. Type Form – narzedzie do tworzenia ankiet, formularzy i kwestionariuszy. Umożliwia zdobycie większej ilości odpowiedzi.
  4. Tally – wydajny i prosty kreator do tworzenia ankiet, bardzo łatwy w obsłudze.
    User Report – narzędzie do tworzenia szybkich i prostych ankiet na stronach internetowych.
  5. Quora – serwis udziela nam odpowiedzi na wszystkie pytania. Pełni zadanie banku pytań i odpowiedzi ze wszystkich dziedzin nauki.
  6. Blab – serwis bogaty w wykłady, konwersacje i lektoraty na żywo. Stanowi dla każdego cenne źródło informacji o różnorodnej tematyce i platforma do wyszukiwania kontaktu z osobami, które są zainteresowani naszym biznesem / działalnością.
  7. FAQfox – ukazuje nam pytania użytkowników odwiedzających naszą stronę www. Serwis jest bogaty w cenne artykuły o problemach związanych z działaniem strony i ich rozwiązywaniem, obsługą klienta.

SEM

Narzędzia emarketingu i ebiznesu - SEM
  1. SEMrush – narzędzie do przeglądania strategii marketingowej naszej konkurencji. Ukazuje ich sposoby na pozycjonowanie, zakres reklamy i linki sponsorowane. Pozwala stworzyć dokładne i przejrzyste raporty, z informacji łatwo dostępnych w sieci. Więcej w poradniku „Semrush – Opinia i Darmowy Audyt SEO„.
  2. Adwords Performance Grader – narzędzie do oceny jakości kakmpanii Google Adwords. Umożliwia przygotowanie precyzyjnego audytu, z którego wynikia, jakie rzeczy należy również poprawić.
  3. Bing Ads Performace Grader – podobnie, jak powyższy, ocenia kampanie reklamowe, tym razem Bing Ads.
  4. Adwords Editor – pozwala na zarządzanie wieloma kampaniami Google Adwords. Dzięki niemu zarządzanie nimi okazuje się o wiele prostsze i wygodniejsze.
  5. Bing Ads Editor -podobnie, jak wyższy, jest to narzędzie przygotowane do zarządzania wieloma kampaniami Bing Ads.
  6. Phrase Builder – narzędzie do budowania fraz dla kampanii SEM. Potrzebne są tylko wybrane słowa, po czym ukazuje się gotowa lista utworzonych z nich fraz. Gwarantuje to dużą oszczędność czasu.
  7. Serprobot – narzędzie do monitorowania naszej konkurencji i sprawdzania pozycji słów kluczowych, na które pozycjonujemy swoje strony www.
  8. Hosting dla stron WWW – dzięki niemu nasze strony www działają sprawnie i ładują się szybko. Jaką firmę hostingową warto wybrać? O tym wspominamy w poradniku „Najlepsze serwery / hostingi w Polsce„.

Takie narzędzia e-commerce i e-marketingu pozwolą Ci prowadzić biznes internetowy na jeszcze wyższym poziomie. Jeśli proponujecie dodać do listy dodatkowe narzędzia, to daj znać w komentarzu!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

42 komentarze

  1. Bielecki.es pisze:

    Świetny wpis, na pewno znajdę jakieś narzędzia, które pozwolą rozwijać mi bloga. 😉

  2. Edyta Mój kawałek podłogi pisze:

    Świetna baza wiedzy! W wolnej chwili zagłębię się bardziej, bo widzę, że dużo przydatnych informacji tu znajdę 🙂

    1. Cieszę się, stanowisz dla nas dalszą zachętę, aby rozwijać ten blog i nasze social media. A przede wszystkim kursy online (musisz je poznać!) 🙂

  3. Dziewczynka jak malinka pisze:

    Bardzo ciekawy artykuł, na pewno skorzystam z niejednego z tych narzędzi 🙂

  4. Świetne zestawienie, bardzo mi się przydało. Kilku z tych narzędzi używam, ale kilku innych zupełnie nie znałam.

    1. Cieszymy się, że udało się pomóc. Zapraszamy częściej 🙂 I koniecznie poznaj nasze kursy online 🙂

  5. Łukasz z finanseodpodstaw.pl pisze:

    To ja dorzucę jeszcze simpleimageresizer.com – jedyne jak dotąd używane przeze mnie narzędzie, które tak optymalizuje obrazki, że google page insights nie ma zastrzeżeń co do ich wielkości.

  6. Slim Size Me pisze:

    Bardzo pomocny wpis, jest co testować. Dziękuje 🙂

    1. To my dziękujemy i zapraszamy ponownie. A jeśli jeszcze nie znasz naszych kursów online o grafice, marketingu, IT i zarabianiu przez Internet, to koniecznie nadrób te zaległości 🙂

  7. taste life up pisze:

    oooo, kawał dobrej roboty!
    też zapisuję i będę stosować, zwłaszcza te dotyczące narzędzi blogowych 🙂

  8. Adam pisze:

    Wpis ląduje w 'ulubionych’, bo nie spamiętam wszystkich narzędzi, a na pewno będę chciał dużą cześć z nich przetestować w działaniu. Uwielbiam takie zestawienia, dzięki!

  9. Agnieszka z Niebieskiego Stoliczka pisze:

    Przydatny post, tylko jak na mój gust za długi. Szkoda że nie podzieliłaś na dwie części – łatwiej przyswajałoby się wiedzę. Tak czy inaczej na pewno skorzystam, mój blog się ucieszy 🙂

  10. Paulina (Careta) pisze:

    Prawdziwa kopalnia wiedzy 🙂 Zawarłeś taką ilość wartościowych informacji, że nie dałam rady przeczytać wszystkiego do poduszki. Ale zakładka zapisana – będę testować i korzytać 🙂 Dzięki za ten artykuł:)

  11. Lalo.mama pisze:

    I jak ja, mały robaczek, mam to wszystko ogarnąć 🙂

    1. Powoli, tak będzie najlepiej 🙂 Możesz wykorzystać na początek kilka programów, które najbardziej Ci się przydadzą. A z czasem poznać inne.

  12. Alfascreen to chyba coś, co obczaję dokładniej, szukałam czegoś w tym stylu 🙂

    Bardzo merytoryczny tekst, nic dziwnego, że chciałeś to porządnie napisać.

    1. Cieszy nas tak pozytywny odbiór. Zabieram się za przygotowanie wpisu o kolejnych narzędziach. A wiele wsparcia można otrzymać także w naszych kursach online, więc zachęcamy, aby koniecznie je poznać 🙂

  13. Szacun! Totalne kompendium narzędzi e-commercowych 🙂 Jeśli chodzi o banki zdjęć to bardzo fajny jest też passel.co.

  14. Smiley Project pisze:

    Wow… Bardzo kompleksowy wpis 🙂 Super! Dzięki 😀

    1. Cieszymy się, zapraszamy na kolejny artykuły i zachęcamy by obserwować nasze social media, szczególnie kanał YouTube #jaksierozwijac. A ogrom wsparcia gwarantujemy w naszych kursach online 🙂

  15. Dodaję notkę do zakładek. Część narzędzi znam i używam, część jeszcze nie 🙂

  16. Ja obecnie do sprawdzania tekstu używam Language Tool, ale chętnie wypróbuję też Hemingway’a 🙂

  17. Jagoda Bernat pisze:

    Ciekawy artykuł, bardzo przydatny. Dzięki! 😉

  18. Katarzyna Ekiert pisze:

    kawał dobrej roboty nad tym artykułem!