Jak zwiększyć ruch na stronie WWW, blogu, w sklepie – 1 zmiana

Jak zwiększyć ruch na stronie blogu przez 1 prostą zmianę!

Dowiedz się, jaką jedną zmianę warto wprowadzić, aby przyczynić się szybko do zwiększenia popularności swojej strony www, serwisu czy bloga.

Ta zmiana może zwiększyć ruch na stronie o kilkaset %.

Zdecyduj się na jej wprowadzenie, ponieważ nie jest to takie proste. I później możesz samodzielnie monitorować, jak taka zmiana okazała się skuteczna w przypadku Twojej strony www.


Film z kanału #JakSieRozwijac:


Zapewne już wiesz, jak działa wyszukiwarka Google. Internauci, którzy wpisują do niej odpowiednie słowa kluczowe, to przeglądają organiczne wyniki wyszukiwania. I szczególnie zwracają uwagę na tytuł i opis takich wyników. Na ich podstawie uznają, w jaki link kliknąć i do jakiej strony www przejść.

Działanie wyszukiwarki google z tytułem i opisem by zwiększyć ruch na stronie i blogu

W tym wypadku dobrze jest zadbać o to, aby nasza strona główna, jej podstrony i wpisy posiadały dobrze ustalony i unikalny Tytuł oraz Opis strony (title+description). Wymaga to również zastosowania odpowiednich słów kluczowych. Więcej o tym możesz dowiedzieć się w artykule „Jak dobrać słowa kluczowe?„.

TERAZ, gdy już taki tytuł i opis ustaliłeś, to co jakiś czas zdecyduj się na wprowadzenie kilku prostych zmian. Dzięki temu możesz przekonać się czy poprzez taką zmianę tytułu i opisu pojawiło się większe zainteresowanie internautów. Bądź Google wyżej oceni Twoją stronę w Google, dzięki czemu jej pozycja będzie wyższa.

Ważne: W tych nowych tytułach i opisach również pamiętasz o zawarciu ważnych słów kluczowych. I nie tylko. Jeszcze możesz zaktualizować datę takich treści, strony głównej, podstron i wpisów. Również i ta zmiana może sprawić, że Google i internauci będą lepiej reagować na Twoją stronę.

Do śledzenia takich zmian możesz wykorzystać narzędzie Google Analytics. Więcej o nim dowiesz się w artykule „Jak podpiąć stronę do Google Analytics?„. Tam przejdź do lewego menu w „Zachowanie„, następnie „Zawartość witryny” i „Wszystkie strony„.

Wtedy widzisz najczęściej wyświetlane strony i podstrony dotyczące Twojej witryny w Google. Po wprowadzeniu pewnych zmian w tytule i opisie możesz tutaj te najpopularniejsze wyniki w Google śledzić i ocenić czy nastąpiła poprawa.

Kiedy jednak chcesz śledzić inne podstrony, wpisy swojej witryny, to tutaj musisz wykorzystać narzędzie Google Search Console. W nim przechodzisz do „Skuteczność” i tam możesz sprawdzić jak wyświetla się twoja poszczególna strona / podstrona czy artykuł.

Wystarczy, że w trybie wyszukiwania wpisujesz sieć wyszukiwania, okres sprawdzania i następnie wpisujesz tam również swoją stronę / podstronę, którą chcesz sprawdzić (Klikasz w dodać strona i dodajesz). Później widzisz statystyki na jej temat: wyświetlenia, kliknięcia, pozycja w Google. Tam więc możesz po wprowadzeniu zmiany tytułu i opisu przekonać się czy są one skuteczne. Jeśli tak, to pozostawiasz na dłużej.

Z czasem nabierzesz jeszcze większego doświadczenia, jakie tytuły i opisy okazują się najskuteczniejsze w wyszukiwarce Google 🙂

Przydatne jest również narzędzie w WordPress „YoRocket„, ale płatne. Za rok użytkowania dla monitoringu zmian tytułu i opisu w przypadku 1 witryny, płacisz blisko 500$.

wtyczka YoRocket do oceny tytułów i opisów stron w celu zwiększenia ruchu na stronie www

Ta wtyczka WordPress może podpowiadać Ci, jakie tytuły i opisy okażą się najskuteczniejsze. Później te zmiany samodzielnie/automatycznie monitoruje i informuje Cię czy takie działania okazały się dobre.

Zadbaj o zmianę tytułu i opisu swojej strony / podstrony i artykuły, a już coś takiego może sprawić, że zwiększysz ruch na stronie / blogu i poprawisz jej pozycję w Google. Powodzenia!

2 Comments

  1. Bartek Ciachurski - blog

    Dokładnie tak. Dzięki Google Search Console możemy podejrzeć, na jakie frazy się wyświetla dana podstrona, więc możemy nasycić nią treść.

    1. Szymon Owedyk

      Zgadza się Bartek. Tak to wygląda. Masz ciekawy blog. Pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *