g

Język angielski to wyjątkowy klucz otwierający drzwi do globalnego świata - kariery, edukacji, doświadczeń kulturowych, turystyki, poznawania nowych osób itp. Natomiast szybka nauka języka angielskiego wydaje się dla wielu czymś niemożliwym bądź myślimy, że jest to bardzo kosztowne. Ale tak już nie musi być. Z pomocą przychodzi Emery czyli uniwersalna...

Polany i doliny w Tatrach – Zakopane – cała trasa + wskazówki

Będąc w górach, poza zdobywaniem wyjątkowych szczytów, staramy się także regenerować siły. I podziwiać piękne polany i doliny, które występują w Zakopanem, w polskich Tatrach. Kiedy więc jednego dnia zdobyliśmy Kozi Wierch od Zawratu, to postanowiliśmy następnego dnia trochę odpocząć. Tak naprawdę tylko trochę, bo i tak mieliśmy dość długą...

Orla Perć część 2: wejście na Granaty i Żleb Kulczyńskiego

Przygotowaliśmy się starannie do naszej wspinaczki na Granaty, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że Orla Perć to uważany za najtrudniejszy szlak w polskich Tatrach. Zależało nam na pełnym zaangażowaniu i odpowiednim przygotowaniu, więc podejście do tego wyzwania było dla nas niezwykle istotne. Jak się przygotowaliśmy by wejść na Granaty? Nasza przygoda...

Orla Perć część 1: wejście na Kozi Wierch przez Zawrat

Wspaniała wyprawa naszego zespołu na Orlą Perć. Nie mieliśmy zapewnionego schroniska w Murowańcu (Hala Gąsiennicowa), ani przy Dolinie 5 Stawów, dlatego podzieliliśmy Orlą Perć na 2 etapy. Chcesz zobaczyć, jak udało się nam zdobyć Kozi Wierch. To był nasz pierwszy cel i udało się nam go zrealizować w słoneczną pogodę...

Innowacyjne Narzędzia Online Dla Biznesu Online i Freelancera

Witaj w naszym świecie online! Jesteśmy tutaj, aby dzielić się z Tobą naszymi doświadczeniami i odkryciami z zakresu narzędzi cyfrowych, które na co dzień wspierają nas w prowadzeniu bloga, zarządzaniu kanałami w mediach społecznościowych i rozwijaniu naszego biznesu. W odpowiedzi na liczne zapytania od Was, naszych czytelników i obserwatorów, postanowiliśmy...

Promocja na wszystkie kursy online!

Zajrzyj do zakładki "Kursy Online" i sprawdź najlepsze promocje na kursy o grafice i fotografii, marketingu, zarabianiu przez Internet, IT i AI. Zapraszamy!