Jaki hosting wybrać? 9 ważnych czynników do ustalenia przed zakupem!

W większości przypadków wybór hostingu internetowego nie należy do najłatwiejszych zadań. Decyzja o wybraniu jednej firmy hostingowej spośród dosłownie tysięcy innych dostępnych w sieci może być szczególnym wyzwaniem dla osób, które nie mają zbyt dużego pojęcia na ten temat. Niemal każda agencja zajmująca się hostingiem obiecuje nam nieograniczony zasób wiedzy...

Adres URL strony www, na FB i YouTube – co to jest, jak znaleźć i zmienić?

Adres URL to w uproszczeniu adres internetowy. A dokładniej ujmując lokalizacja zasobu strony internetowej, która przedstawia także rodzaj pobieranego zasobu(inaczej "protokołu", np. HTTP, HTTPS, FTP itd.). Adres URL jest widoczny dla internautów, dzięki czemu skutecznie zastępuje adresy IP przypisane dla poszczególnych komputerów do komunikacji z serwerami.  Podstawowy adres URL złożony...

Raport SEO z audytu – czym jest, co powinien zawierać i jak go rozumieć?

Raport SEO to dokładne sprawozdanie z audytu SEO, przedstawiające aktualną sytuację danej strony www względem wyszukiwarki Google. A drugi ważny raport SEO dotyczy efektów działań marketingowych i pozycjonerskich, które zostały wdrożone, aby poprawić widoczność witryny w Internecie. Dzięki takim raportom SEO otrzymujemy wskazówki, dzięki którym poprawi się sposób działania witryny...

Kanał YouTube firmy – jak go szybko prowadzić, promować i rozwinąć?

Kanał YouTube zamierza prowadzić coraz więcej osób, w każdym wieku. Chcą wystartować z pewnym pomysłem i w ten sposób spróbować swoich możliwości. Widzą, jak inni dzięki temu osiągają sukcesy na YouTube. Myślą, że może się im udać. Przekonani są do tego także uczestnicy mojego kursu online YouTube Marketing, w którym...