Jak założyć własną pocztę e mail? Email z własną końcówką!

Jak założyć własną pocztę e mail? Email z własną końcówką!

Czy warto posiadać własną pocztę pocztę e mail? Okazuje się, że tak. Email firmy postawiony na popularnych platformach (gmail, onet, wp itp.) nie kojarzy się z czymś profesjonalnym i godnym zaufania. Ale powstaje ważne pytanie: Jak założyć własną pocztę e mail?

Nie musisz posiadać wiedzy technicznej

Poniżej dowiesz się, jak utworzyć własną pocztę e-mail krok po kroku. Zapraszam 🙂


Jak założyć własną pocztę E mail - Spis treści:

  1. Domeny poczta - zalety
  2. Pomysły na nazwę poczty firmowej?
  3. Jak założyć własną pocztę e mail na swoim hostingu?
  4. Przekierowanie maila (własnej poczty email na gmail)
  5. Profesjonalna nazwa firmy / domeny - wnioski

Film "Domeny poczta" z kanału JakSieRozwijac:


Domeny poczta - zalety własnej poczty e mail

Zalety domeny poczta

Pomyśl: Kiedy zaglądając na stronę firmową czy sklep internetowy, do zakładki kontakt, widzisz zwykłą pocztę email (np. janusz123@gmail.com / misiek223@wp.pl - przypadkowe, wymyślone od tak), to od razu się zniechęcasz. Nie chcesz, aby takie negatywne odczucia na temat oferty i firmy posiadali Twoi Klienci czy Czytelnicy. Można to zmienić, jeśli założy się pocztę e mail na własnej domenie.

Własne konto pocztowe zwiększy zaufanie do firmy

Dodatkowo pozwoli przedstawić się z jak najlepszej strony. Właśnie dlatego warto założyć własną skrzynkę pocztową email.


Profesjonalna nazwa email:

  1. kontakt@...
  2. biuro@...
  3. imię@...
  4. nazwisko@...
  5. imięinazwisko@...
  6. nazwafirmy@...(jeśli nie jest w domenie)
  7. usługa@....
  8. branża@...
  9. profildziałalności@...

 

Najczęściej spotykana profesjonalna nazwa email to: kontakt@..., biuro@...oraz imię@...

Wybierz tą, która najbardziej odpowiada Twojej firmie i skutecznie przyczyni się do promocji jej oferty.


Jak założyć własną pocztę e mail na hostingu?

Posiadasz już konto hostingowe, do którego jest podpięta Twoja domena. Logujesz się na takie konto hostingowe za pomocą otrzymanych od firmy hostingowej danych do logowania w "Direct Admin" bądź coś podobnego (cPanel itp.). Co zrobić po zalogowaniu w Direct Admin?!

logowanie do Direct Admin aby założyć własną pocztę e mail

  • Klikasz w swoją domenę i wybierasz w pozycji "Zarządzanie skrzynkami email" opcję "Załóż skrzynkę pocztową".

własna poczta email na swoim hostingu w Direct Admin

  • Wypełniasz kilka pól, czyli: adres email, hasło, ograniczenia skrzynki itp.

jak założyć własną pocztę e mail w Direct Admin część 3

  • Zapisujesz i skrzynka pocztowa e mail zaczyna działać. Należy z pomocą firmy hostingowej dowiedzieć się, jak zalogować się na nowo utworzoną pocztę email (zazwyczaj jest do poczta.nazwadomenyfirmyhostignowej.pl,
    tam wpisujesz nazwę nowo utworzonej skrzynki pocztowej i hasło. Następnie logujesz się i odbierasz pocztę, to wszystko 🙂

jak założyć własną pocztę e mail logowanie

Ten mail do firmy ukazujesz później na stronie firmowej, w sklepie internetowym oraz w wielu innych miejscach w Internecie. To profesjonalna nazwa email, którą możesz się pochwalić 🙂


Przekierowanie maila (na gmail)

  • Logujesz się do Gmaila, klikasz w "Ustawienia", a następnie "Konta i importowanie".
  • Masz tutaj możliwość dodania konta pocztowego, w "dodaj konto pocztowe". Wprowadzasz adres email takiego konta pocztowego, hasło i nazwę serwera POP i port. Aby wpisać nazwę serwera POP i port musisz skontaktować się z firmą hostingową.

przekierowanie maila czyli przekierowanie poczty na gmail część 1

przekierowanie maila czyli przekierowanie poczty na gmail część 2

przekierowanie maila czyli przekierowanie poczty na gmail część 3

przekierowanie maila czyli przekierowanie poczty na gmail część 4

  • Zaznacz również opcję "Pozostaw kopię pobranej wiadomości na serwerze", aby wiadomości nie były tylko przekierowanie, ale zapisywały się na firmowym koncie pocztowym email. Dodatkowo bezpiecznie jest zaznaczyć "podczas pobierania poczty zawsze korzystaj z bezpiecznego połączenia SSL"(tak to wygląda u mnie, więc polecam 🙂

Profesjonalna nazwa firmy - wnioski

Profesjonalna nazwa firmy wnioski

Tak możesz zadbać o stworzenie firmowego konta pocztowego, dzięki któremu przedstawisz się czytelnikom bądź klientom z jeszcze lepszej strony.

Zadbaj o mail z własną końcówką

Dzięki temu uzyskasz lepsze efekty z takiej formy promocji swojej oferty, firmy, sklepu internetowego bądź własnej osoby. Powodzenia 🙂

 

Zobacz także: Jak stworzyć mapę strony WordPress przez Yoast SEO?

Google Search Console – jak dodać stronę, mapę xml?

Jak ustawić tytuł i opis strony www?

 

Chcesz bardziej poznać techniki pozycjonowania i opanować SEO?!

Zapraszam Cię do mojego kursu online "Ogarnij Pozycjonowanie".

 

Jak założyć własną pocztę e mail? Email z własną końcówką!
4.9 (97.14%) 14 votes

Dodaj komentarz :)