Zarządzanie biznesem e-commerce to prawdziwe wyzwanie, szczególnie dla początkujących właścicieli firm i przedsiębiorców. Każdy z nich chciałby wyszkolić się na specjalistę od sprzedaży, reklamy, marketingu i social media. Dodatkowo chcielibyśmy znać cenne oprogramowanie komputerowe i mobilne. Opanowanie tego wszystkiego wymaga poświęcenia wiele czasu, pracy, środków i wysiłku. Właśnie dlatego przygotowałem przydatne narzędzia e-commerce .
Takie narzędzia świetnie sprawdzają się do prowadzenia sklepów internetowych, e-biznesu i pozycjonowania stron internetowych.
Na liście pojawiają się narzędzia proste i bardziej skomplikowane. Tak duża ilość pozwala Wam na wybór tych narzędzi, które będą dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu i pracy.
Jestem przekonany, że znajdziesz przynajmniej kilka narzędzi, które uproszczą Ci zarządzanie sklepem internetowym, stroną www a nawet blogiem i pozwolą zaoszczędzić wiele cennego czasu. Dodatkowo część z tych narzędzi będą mogły poszerzyć zakres Twoich umiejętności i usług.
Lista ponad 200 darmowych narzędzi marketingowych jest podzielona według kilku kategorii, które ułatwią Wam ich wyszukiwanie. Postarałem się o jej uporządkowanie od najważniejszych narzędzi, do mniej potrzebnych (ale pamiętaj, że to tylko moja skromna ocena, wszystko zależy od indywidualnych potrzeb i oczekiwań Twojego biznesu).
Spis treści:
- Narzędzia ecommcerce – kategorie
- Content marketingu
- Analiza techniczna
- Banki zdjęć
- Email Marketing
- Komunikacja wewnętrzna
- Grafika i design
- Research
- SEM
Narzędzia E-commerce – kategorie:
- Content Marketing – narzędzia stosowane podczas tworzenia, zarządzania i publikowania treścią w sieci,
- Narzędzia Analityczne – narzędzia pozwalające na analizę funkcjonowania każdego biznesu w sieci i obsługę e-sklepów,
- SEO – narzędzia służące do dokładnej analizy i poprawy pozycji stron internetowych w wyszukiwarkach,
- Social Media – narzędzia stosowane do zarządzania kontami na wielu portalach społecznościowych,
- Optymalizacja strony – narzędzia do przeprowadzania diagnostyki, oceny i analizy parametrów, które decydują o szybkości ładowania się strony i doświadczeń użytkowników,
- Narzędzia e-commerce Techniczne – poprawiające obsługę e-sklepów,
- Narzędzia e-commerce Biznesowe – upraszają prowadzenie biznesów, księgowości, tworzenie wzorów dokumentów i nadawanie przesyłek,
- SEM – narzędzia e-commerce ułatwiające zarządzenie płatnymi reklamami w wyszukiwarkach internetowych,
- Research – źródła praktycznej wiedzy o e-commerce i prowadzeniu biznesu + dodatkowe wskazówki,
- Obsługa klienta – narzędzia i aplikacje poprawiające obsługę klienta,
- Banki Zdjęć – serwisy zapewniające darmowy dostęp do zdjęć,
- Grafika – narzędzia e-commerce szczególne polecane do pracy ze zdjęciami i filmami + aplikacje cenne w tworzeniu designu stron www,
- Komunikacja wewnętrzna – narzędzia poprawiające skuteczność komunikacji wewnątrz działalności,
- Email Marketing – narzędzia e-commerce usprawniające komunikacje z klientem.
Content marketing
- Duplichecker.com – narzędzie online do sprawdzania unikalności tekstów, naszych bądź tych, które uzyskaliśmy od kogoś. Dodatkowo pozwala nam sprawdzić czy teksty na naszej stronie nie zostały skopiowane przez konkurencję. (podobne narzędzie to: Copy Scape, Plagspotter)
- Buzzsumo – wyszukuje najlepszy content dla tematu tekstu. Prezentuje nam dane o popularnych postaw i trendach, które pojawiają się na portalach społecznościowe. Stanowią one inspirację do kolejnych tekstów, które zostaną pozytywnie odebrane w sieci.
- Hemingway – narzędzie do sprawdzania jakości tekstu i jego poprawności.
- Coshedule – analizuje tytuł tekstu biorąc pod uwagę jakość dobranych słów. Dzięki niemu nauczymy się tworzyć tytuły, które przyciągają uwagę i wzbudzają emocje.
- Content Idea Generator – narzędzie wykorzystywane przez osoby szukające inspiracji do pisania. Wystarczy podać temat tekstu, który chcielibyśmy przygotować, a otrzymujemy listę przykładowych tytułów artykułu.
- Medium – działa w oparciu o portale społecznościowe, zapewniając dostęp do interesujących nas artykułów, które mogą stanowić dla nas dużą inspirację do pisania.
- Ilys – motywuje nas do pisania tekstów. Po zaznaczeniu pożądanej liczby słów tekstu, który chcemy uzyskać, narzędzia nie możemy wyłączyć, zapisać ani edytować, zanim tej liczby słów nie osiągniemy.
- Disqus.com – narzędzie pozwalające na budowanie odpowiednich relacji z komentatorami i czytelnikami naszych tekstów. Dzięki niemu uczymy się angażować czytelnika i utrzymywać z nimi pozytywne relacje przez długi czas.
- Google Alerts – narzędzie monitorujące sieć w celu wyszukania atrakcyjnych treści, na podstawie wybranego tematu. Zapewnia nam dostęp do najnowszych artykułów z nimi związanych. (podobne możliwości posiada narzędzie Talk Walker – lecz jego możliwości są mniej rozbudowane).
- Feedly – zbiera informacje z wybranych przez nas stron internetowych i przedstawia je w jednym miejscu, w postaci tablicy, ułatwiając nam przeglądanie najlepszych dla nas newsów.
- Icon Finder – wyszukuje darmowe ikony, które możemy zastosować na swojej stronie internetowej, blogu. Przydatne podczas tworzenia grafiki na stronie.
- Meme Generator – narzędzie do generowania memów. Świetnie sprawdzający się do uzupełnienia treści na blogu i portalach społecznościowych.
- Paper.Li – ułatwia publikowanie postów z FB, Twittera, Google+ lub stron www w postaci własnej gazety online. Świetnie się sprawdza do podzielenia się z innymi odpowiednią dla nas treścią, w automatyczny sposób.
- Pocket – zapisuje nasze artykuły, do których możemy później wracać. Narzędzie to pełni rolę wirtualnej kieszeni, do której możemy zaglądać z każdego miejsca i urządzenia.
- Ruzzit – narzędzie wyszukuje dla nas najbardziej popularne treści, zwracając uwagę na takie parametry, jak ilość polubień i udostępnień.
- Quick Sprout – podpowiada nam, jak stworzyć skuteczniejszy content, który przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie i dotarcia do większej ilości odbiorców.
- Scoop.It – narzędzie ułatwia nam wyszukiwanie i dzielenie się treścią. Jedno kliknięcie przyczynia się do opublikowania go na wszystkich blogach, kanałach społecznościowych i stronach.
- SocialCrawlytics – po wpisywaniu adresu strony otrzymujemy listę najczęściej udostępnianych wpisów. Pozwala przekonać się, co najbardziej interesuje nasze grupy odbiorcze.
- Slideshare – narzędzie z bogatą ilością prezentacji multimedialnych. Świetne przy wyszukiwaniu różnorodnych i przydatnych informacji.
- Story Wars – narzędzie ułatwia nam dokończenie tekstu. Polega na tym, że to użytkownicy piszą zakończenia i głosują na najlepsze. Pozwala to nam otrzymać zakończenie artykułu za darmo, a zarazem przekonać się, co tak naprawdę interesuje naszych odbiorców, czytelników.
- ZenPen – edytor tekstu dostępny online, do którego zawsze mamy dostęp.
- Upcloseandpersona – narzędzie do tworzenia profilu odbiorców naszych treści. Po wypełnieniu szczegółowej ankiety dowiadujemy się, kto mógłby być zainteresowany naszymi treściami.
Analiza techniczna
- Google Analytics – narzędzie zalecane przez firmę Google. Gwarantuje nam monitorowanie niemalże wszystkich informacji na temat naszej strony i ruchu użytkowników, którzy się na niej pojawiają. To narzędzie jest coraz bardziej rozbudowywane.
- Alfascreen – narzędzie to ułatwia nam zbieranie cennych informacji na temat naszej strony internetowej (seo, statystyk, nagrywania użytkowników itp.)
- Piwik – pozwala na kompleksową analizę naszych danych strony, internetu, wskaźników dla e-coomerce i serwerów.
- Nibbler – narzędzie darmowe pozwalające przeprowadzanie tekstów naszej strony, na podstawie seo, social media, technologi i wielu innych parametrów.
- The Internet In Real Time – ułatwia nam obserwowanie internetu w czasie rzeczywistym, dając dostęp do takich danych, jak: liczba nowo utworzonych kont na portalach społecznościowych, wyświetlenia na kanale YouTube, liczby nowych postów, ilości zakupów w Amazonie i wiele innych.
- SumAll – zapewnia podsumowanie na temat danych o portalach społecznościowych (social media), email marketingu, odwiedzinach strony i płatnościach.
- SiteTrail – narzędzie gwarantuję dokładną analizę strony pod względem odwiedzin na stronie, social media i profili odwiedzających użytkowników.
- Brand24 – jedno z najskuteczniejszych narzędzi monitorujących sieć i portale społecznościowe, czyli social media. Każdy nowy użytkownik otrzymuje 14-dniowy darmowy test na wszystkie funkcje.
Banki zdjęć
- Pixabay.com – bank darmowych zdjęć, które możemy wykorzystać do prowadzenia bloga, a nawet na nasze strony firmowe (podobne: Snapographic, Jay Mantri, Jéshoots, Kaboompics, Magdeleine , Picjumbo, Picography, Lock & Stock Photos, Stock Up, Stocksnap, Stokpic, Unsplash)
- All The Free Stock – podobnie, jak pixabay bank darmowych zdjęć, jednak rozszerzony o wideo i ikony (podobne: Splashbase,
- Cupcake – darmowe zdjęcia, których autorem jest Jonas Nillsson Lee.
- CG Textures – baza darmowych tekstur, takich jak: ceglany mur, trawa i wiele innych.
- Designers Pics – to darmowe zdjęcia do użytku komercyjnego i osobistego.
- Free Images – bank darmowych zdjęć, czyli najlepsze miejsce podczas tworzenia stron internetowych i treści naszych tekstów, artykułów.
- Flickr Creative Commons – obszerna baza darmowych zdjęć z Flickr.
- Foter – wyszukuje i dodaje darmowe zdjęcia do naszych stron, np. bloga, strony firmowej, sklepu internetowego.
- Foodie’s Feed – wysokiej jakości darmowe zdjęcia żywności – wysoka rozdzielczość.
- Gratisography – wysokiej jakości darmowe zdjęcia, których autorem jest Ryan McGuir.
- Getrefe – darmowe zdjęcia do użytku komercyjnego.
- MMT – darmowe zdjęcia, których autorem jest Jeffrey Betts.
- Paul Jarvis – wysokiej jakości zdjęcia za darmo. (podobne: Raumrot)
- Pexels – najlepsze zdjęcia zlokalizowane w jednym miejscu.
- New Old Stock – darmowe zdjęcia Vintage, pochodzące z publicznych archiwów historycznych.
- Nazwai – bank darmowych filmów i materiałów filmowych, kręconych w jakości HD.
- Moweast – darmowe zdjęcia, których autorem jest portugalski podróżnik, zwiedzający wschód.
- ISO Republic – darmowe zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, polecane dla agencji reklamowych i kreatywnych oraz osób wysilających się w tych branżach.
- Little Visuals – gwarantuje uzyskiwanie 7 zdjęć każdego tygodnia na email.
- Startup Stock Photos – darmowe zdjęcia o głównej tematyce Startup.
- The Pattern Library – bank darmowych wzorów, gotowych do wykorzystania i stanowiących inspirację.
- Travel Coffee Book – bank zdjęć o tematyce podróże.
Email marketing
- MailerLite – świetne narzędzie pozwalające na budowanie bazy emailingowej i przydatne do wysyłania kuponów czy newslettera. Do 1000 subskrybentów w pełni darmowe 🙂
- GetResponse – jedno z najlepszych narzędzi do email marketingu i newslettera.
Porównanie MailerLite, GetResposne w: “Najlepsze narzędzie email marketingu“.
- Boomerang – organizuje wysyłkę email, planując czas, treść i odbiorców.
- Foundation For Emails – narzędzie do tworzenia wiadomości email językiem HTML.
- Banana Tag – śledzi czy emaile (z gmaila i outlooka) zostały otworzone przez odbiorców. Przydaje się do analizowania efektywności przeprowadzanych kampanii mailingowych.
- Flashissue – narzędzie do projektowania nowoczesnych maili. Dodatkowo pozwala na tworzenie bazy mailingowej i śledzenie rezultatów kampanii mailingowych.
- Klaviyo – gwarantuje utworzenie spersonalizowanych treści i bazy odbiorców, narzędzie polecane do email marketingu.
- Hello Bar – umożliwia zwiększenie email subskrybentów, bazy mailingowej.
- Lyris Content Checker – sprawdza treść emaili pod względem spam rate. Dzięki temu mamy pewność, że wiadomości dotrą do naszych odbiorców w odpowiednie miejsca.
- Rapportive – narzędzie pozwala na dodanie do skrzynki Gmail informacji z LinedIN. Pozwala to nam poznać dane zawodowe naszych nadawców wiadomości.
- Mailtester – dzięki niemu otrzymujemy informacje na temat każdego adresu email. Pozwala nam sprawdzić autentyczność pewnych odbiorców i nadawców.
- Remarkety – łączy email marketing z retargetingiem.
- Soundest – narzędzie przydatne do email marketingu, wysoko oceniane przez użytkowników.
- Scope – umożliwia publikowanie emaili w przejrzystej i wysoce estetycznej postaci.
- Spam Test – sprawdza czy wiadomość nie zostanie potraktowana jako spam.
- Unroll.Me – organizator skrzynki odbiorczej. Pozwala nam uporządkować, które wiadomości mają być na widoku.
Komunikacja wewnętrzna
- Concept Board – narzędzie działa jako wirtualna tablica, która przydaje się do tworzenia wspólnych projektów. Można do niej dołączać tekst, grafikę, notatki i wszelkie uwagi.
- Bounce – narzędzie umożliwia wspólne dzielenie się uwagami na temat stron internetowych. Wykonuje zrzut ekranu wraz z naszymi uwagami w postaci linka, którym dzielimy się z innymi.
- Hipchat – otwarty i bezpieczny komunikator dla każdej firmy. Pozwala zaoptymalizować pracę między pracownikami.
- Listy.ly – narzędzie przydatne do tworzenia i dzielenia się materiałami, zainteresowaniami.
- Join.me – przydaje się do tworzenia wirtualnych spotkań. Najlepsze narzędzie do przeprowadzenia wideokonferencji, wraz z możliwością dzielenia się obrazem z naszego monitora (tzw. Screesharing).
- Slack – narzędzie przydatne do dzielenia odbiorców email na odpowiednie zespoły projektowe, pozwalające na dostarczanie wiadomości do odpowiednich osób czy pracowników.
- Trello – stosowane do tworzenia zespołów projektowych pracujących nad tablicami wirtualnymi, na które mogą nanosić odpowiednie notatki.
Grafika i design
- CANVA – edytor graficzny online w wersji darmowej i płatnej
- Awesome Screenshot – tworzenie i przechowywanie screenshotów.
- 0 to 255 – pełni rolę narzędzia e-commerce do dobierania kolorów. Pozwala nam wybrać konkretny kolor i poznać jego wszelkie odcienie. Dzięki temu łatwo nam wybrać ten najlepszy, spełniający nasze wszelkie oczekiwania.
- BeFunky – edytor zdjęć online, czyli narzędzie przeznaczone do obróbki zdjęć – proste i efektowne.
- Animoto – aplikacja umożliwiająca przygotowanie krótkich i ciekawych filmików.
- ColourLovers – spełnia funkcję narzędzia e-commerce przydatnego do tworzenia wielu palet kolorów.
- ColorZilla – przydatne rozszerzenie do przeglądarki umożliwiające zidentyfikowanie każdego wybranego koloru pojawiającego się na stronie.
- Colorful Gradients – zbiór najpiękniejszych i najlepszych gradientów w internecie. Świetne źródło pomysłów na stworzenie ciekawego wyglądu strony.
- Compressor – narzędzie do zmniejszenia wysokiej rozdzielczości zdjęć, z zachowaniem wysokiej jakości obrazu. Pozwala na przyśpieszenie działania i ładowania każdej strony internetowej.
- Couleurs – narzędzie przechwytuje i zapisuje kolory pojawiające się na ekranie komputera, tabletu bądź telefonu.
- Coolors – generator schematów kolorów, intuicyjna obsługa i proste działanie.
- Desinion – narzędzie do oceny kilku pomysłów na design strony. Dzięki niemu poznajemy opinię internautów.
- DaFont – wyszukuje nowe i popularne czcionki, przeznaczone w większości do dowolnego użytku. Pewne czcionki nie są przeznaczone do użytku komercyjnego.
- Design Seeds – narzędzie pozwala wyszukać odpowiednie palety kolorów, dopasowane tematycznie.
Zobacz także: Najlepsze motywy WordPress na bloga
Najlepsze motywy WordPress Firmowe
Research
- Survey Monkey – kreator online do przygotowywania spersonalizowanych ankiet. Jest skutecznie zintegrowanych z innymi aplikacjami. Pełni rolę doskonałego narzędzia, dzięki któremu zbieramy informacje o naszym biznesie.
- Three Cents – aplikacja mobilna dostępna na systemach iOs do przygotowywania ankiet i dzielenia się nimi.
- Type Form – narzedzie do tworzenia ankiet, formularzy i kwestionariuszy. Umożliwia zdobycie większej ilości odpowiedzi.
- Tally – wydajny i prosty kreator do tworzenia ankiet, bardzo łatwy w obsłudze.
User Report – narzędzie do tworzenia szybkich i prostych ankiet na stronach internetowych. - Quora – serwis udziela nam odpowiedzi na wszystkie pytania. Pełni zadanie banku pytań i odpowiedzi ze wszystkich dziedzin nauki.
- Blab – serwis bogaty w wykłady, konwersacje i lektoraty na żywo. Stanowi dla każdego cenne źródło informacji o różnorodnej tematyce i platforma do wyszukiwania kontaktu z osobami, które są zainteresowani naszym biznesem / działalnością.
- FAQfox – ukazuje nam pytania użytkowników odwiedzających naszą stronę www. Serwis jest bogaty w cenne artykuły o problemach związanych z działaniem strony i ich rozwiązywaniem, obsługą klienta.
SEM
- SEMrush – narzędzie do przeglądania strategii marketingowej naszej konkurencji. Ukazuje ich sposoby na pozycjonowanie, zakres reklamy i linki sponsorowane. Pozwala stworzyć dokładne i przejrzyste raporty, z informacji łatwo dostępnych w sieci.
- Adwords Performance Grader – narzędzie do oceny jakości kakmpanii Google Adwords. Umożliwia przygotowanie precyzyjnego audytu, z którego wynikia, jakie rzeczy należy również poprawić.
- Bing Ads Performace Grader – podobnie, jak powyższy, ocenia kampanie reklamowe, tym razem Bing Ads.
- Adwords Editor – pozwala na zarządzanie wieloma kampaniami Google Adwords. Dzięki niemu zarządzanie nimi okazuje się o wiele prostsze i wygodniejsze.
- Bing Ads Editor -podobnie, jak wyższy, jest to narzędzie przygotowane do zarządzania wieloma kampaniami Bing Ads.
- Phrase Builder – narzędzie do budowania fraz dla kampanii SEM. Potrzebne są tylko wybrane słowa, po czym ukazuje się gotowa lista utworzonych z nich fraz. Gwarantuje to dużą oszczędność czasu.
- Serprobot – narzędzie do monitorowania naszej konkurencji i sprawdzania pozycji słów kluczowych, na które pozycjonujemy swoje strony www.
- Hosting dla stron www – dzięki niemu nasze strony www działają sprawnie i ładują się szybko. Jaką firmę hostingową warto wybrać? O tym pisałem w artykule: “Najlepsze serwery / hostingi w Polsce“.
Takie narzędzia e-commerce pozwolą Wam prowadzić biznes internetowy na jeszcze wyższym poziomie. Jeśli proponujecie dodać do listy dodatkowe narzędzia, to daj znać w komentarzu!
[…] Narzędzia E-Commerce […]
Świetny wpis, na pewno znajdę jakieś narzędzia, które pozwolą rozwijać mi bloga. 😉
Powodzenia, na pewno warto 🙂
Świetna baza wiedzy! W wolnej chwili zagłębię się bardziej, bo widzę, że dużo przydatnych informacji tu znajdę 🙂
Cieszę się, stanowisz dla nas dalszą zachętę, aby rozwijać ten blog i nasze social media. A przede wszystkim kursy online (musisz je poznać!) 🙂
Bardzo ciekawy artykuł, na pewno skorzystam z niejednego z tych narzędzi 🙂
Dziękujemy i zapraszamy jak najczęściej 🙂
Świetne zestawienie, bardzo mi się przydało. Kilku z tych narzędzi używam, ale kilku innych zupełnie nie znałam.
Cieszymy się, że udało się pomóc. Zapraszamy częściej 🙂 I koniecznie poznaj nasze kursy online 🙂
Super, w takim razie zachęcamy do upraszczania swojego życia i pracy 🙂
To ja dorzucę jeszcze simpleimageresizer.com – jedyne jak dotąd używane przeze mnie narzędzie, które tak optymalizuje obrazki, że google page insights nie ma zastrzeżeń co do ich wielkości.
Dziękujemy za rozbudowanie wpisu o kolejne przydatne narzędzie SEO 🙂
Bardzo pomocny wpis, jest co testować. Dziękuje 🙂
To my dziękujemy i zapraszamy ponownie. A jeśli jeszcze nie znasz naszych kursów online o grafice, marketingu, IT i zarabianiu przez Internet, to koniecznie nadrób te zaległości 🙂
oooo, kawał dobrej roboty!
też zapisuję i będę stosować, zwłaszcza te dotyczące narzędzi blogowych 🙂
Dziękujemy i zapraszamy ponownie 🙂
Wpis ląduje w ‘ulubionych’, bo nie spamiętam wszystkich narzędzi, a na pewno będę chciał dużą cześć z nich przetestować w działaniu. Uwielbiam takie zestawienia, dzięki!
To my dziękujemy za miłe słowa. Pozdrawiamy 🙂
Przydatny post, tylko jak na mój gust za długi. Szkoda że nie podzieliłaś na dwie części – łatwiej przyswajałoby się wiedzę. Tak czy inaczej na pewno skorzystam, mój blog się ucieszy 🙂
Dziękujemy 🙂
Ciekawy artykuł
Dziękujemy 🙂
Prawdziwa kopalnia wiedzy 🙂 Zawarłeś taką ilość wartościowych informacji, że nie dałam rady przeczytać wszystkiego do poduszki. Ale zakładka zapisana – będę testować i korzytać 🙂 Dzięki za ten artykuł:)
Dziękujemy, udało się – choć wymagało to ode nas sporo wysiłku. Nie mamy zamiaru się poddawać. Zachęcamy by także poznawać nasze “Narzędzia i promocje” oraz “kursy online“.
Dobra robota.
Cieszymy się, że udało się pomóc 🙂
I jak ja, mały robaczek, mam to wszystko ogarnąć 🙂
Powoli, tak będzie najlepiej 🙂 Możesz wykorzystać na początek kilka programów, które najbardziej Ci się przydadzą. A z czasem poznać inne.
Alfascreen to chyba coś, co obczaję dokładniej, szukałam czegoś w tym stylu 🙂
Bardzo merytoryczny tekst, nic dziwnego, że chciałeś to porządnie napisać.
Cieszy nas tak pozytywny odbiór. Zabieram się za przygotowanie wpisu o kolejnych narzędziach. A wiele wsparcia można otrzymać także w naszych kursach online, więc zachęcamy, aby koniecznie je poznać 🙂
Szacun! Totalne kompendium narzędzi e-commercowych 🙂 Jeśli chodzi o banki zdjęć to bardzo fajny jest też passel.co.
Dziękujemy, niedługo będzie mała aktualizacja, więc oczywiście dodamy kolejne 🙂
Wow… Bardzo kompleksowy wpis 🙂 Super! Dzięki 😀
Cieszymy się, zapraszamy na kolejny artykuły i zachęcamy by obserwować nasze social media, szczególnie kanał YouTube #jaksierozwijac. A ogrom wsparcia gwarantujemy w naszych kursach online 🙂
Dodaję notkę do zakładek. Część narzędzi znam i używam, część jeszcze nie 🙂
Super propozycja, ponieważ niedługo dodamy nowe narzędzia 🙂
Ja obecnie do sprawdzania tekstu używam Language Tool, ale chętnie wypróbuję też Hemingway’a 🙂
Zachęcamy, może pod pewnymi względami okaże się lepszy 🙂
Ciekawy artykuł, bardzo przydatny. Dzięki! 😉
Przyjemność po naszej stronie. Pozdrawiamy!
kawał dobrej roboty nad tym artykułem!
Dziękujemy 🙂